تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

دبیر انجمن ایرلاین‌های کشور خبر داد: لغو مجدد مجوز پرواز ایرلاین‌های ایرانی به ترکیه از ۱۳ مهر/ قطع پرواز‌ها سیاسی نیست

دبیر انجمن ایرلاین‌های کشور از لغو مجدد مجوز پرواز‌های ایرانی به ترکیه از ۱۳ مهر خبر داد و اظهار کرد که توقف پرواز‌ها تا اطلاع ثانوی ادامه خواهند داشت.

کد خبر: ۷۲۶۸۳
۱۳:۲۵ - ۱۲ مهر ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ به گزارش وزارت راه و شهرسازی، مقصود اسعدی سامانی، دبیر انجمن ایرلاین‌های کشور با بیان اینکه لغو مجدد مجوز پرواز دوسویه بین ایران و ترکیه از سوی مسئولان آن کشور قابل پیش‌بینی بود، افزود: توقف پرواز‌ها به دلیل شرایط ویژه ناشی از کرونا از سوی مسئولان کشور ترکیه اتخاذ شده است.
 
وی شائبه‌های سیاسی در لغو مجوز‌های ایرلاین‌های بین دو کشور را منتفی دانست و اظهار کرد: پیش از این نیز طرف‌های ترک اعلام کرده بودند که امکان توقف پرواز‌ها وجود دارد. اکنون پرواز‌های ترکیه - افغانستان و ترکیه – عراق نیز لغو شده‌اند.
 
دبیر انجمن ایرلاین‌های کشور یادآور شد: اکنون صرفاً به دلیل مشکلات مربوط به ویروس کرونا است که مجوز این پرواز‌ها لغو می‌شوند و توقف پرواز‌ها تا اطلاع ثانوی ادامه خواهند داشت.
 
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر، پرواز‌های قطر ایرویز بین ایران و ترکیه ادامه دارند و تاکنون درباره ممنوعیت این پرواز‌ها موضوعی مطرح نشده است.
 
منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی