تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

احداث مراکز رفاهی برای بازنشستگان تامین اجتماعی

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان تامین اجتماعی، از احداث مراکز رفاهی برای بازنشستگان تامین اجتماعی در نیمه دوم امسال خبر داد.

کد خبر: ۷۱۶۵۶
۱۳:۲۴ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ عادل دهدشتی، در گفتگویی در خصوص سفر‌های بازنشستگان تأمین اجتماعی گفت: از ابتدای سال جاری در حوزه رفاهی و گردشگری برنامه ریزی برای سفر‌های بازنشستگان طبق سنوات گذشته انجام و ۳۰۰ میلیارد تومان نیز اعتبار برای آن در نظر گرفته شد.
 
وی افزود: البته این اعتبار جدای از طرح کرامت رضوی است که بازنشستگان به مشهد مقدس اعزام می‌شوند و جلساتی نیز برای اجرایی شدن طرح‌ها برگزار شده است.
 
معاون فرهنگی اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی تاکید کرد: متأسفانه با توجه به شیوع ویروس کرونا و بحث رعایت پروتکل‌های بهداشتی منتظریم ببینم وضعیت چطور می‌شود تا ما نیز بتوانیم برنامه ریزی‌های لازم را برای سفر‌های زیارتی بازنشستگان انجام دهیم.
 
دهدشتی گفت: البته از ابتدای سال تا کنون سفر‌های بازنشستگان به مشهد مقدس تعطیل بوده است و اگر نتوانیم در نیمه دوم سال سفر‌ها را مجدداً آغاز کنیم قصد داریم چندین مرکز رفاهی برای بازنشستگان احداث کنیم و اعتباری که قرار بود برای سفر‌های بازنشستگان هزینه شود را به سمت راه اندازی مراکز رفاهی میبریم.
 
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی