تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

عباس: توافق امارات و بحرین هرگز به تحقق صلح در خاورمیانه نمی انجامد

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین روز سه‌شنبه در بیانیه‌ای در واکنش به توافق عادی‌سازی روابط میان اسرائیل و دولت‌های بحرین و امارات اعلام کرد تا زمان پایان اشغالگری های اسرائیل برقراری صلح در خاورمیانه ممکن نیست.

کد خبر: ۷۱۴۶۸
۰۸:۴۶ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
عباس: توافق امارات و بحرین هرگز به تحقق صلح در خاورمیانه نمی انجامد
 
دیدارنیوز - به نقل از رای الیوم، محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در این بیانیه اعلام کرد: آچه در کاخ سفید رخ داد هرگز به تحقق صلح در منطقه نمی انجامد.
 
وی گفت: صلح واقعی تا زمانی که آمریکا و اسرائیل حقوق ملت فلسطین در تشکیل کشور مستقل در مرزهای چهارم ژوئن ۱۹۶۷ با پایتختی قدس را نپذیرند و مساله آوارگان فلسطینی طبق قطعنامه ۱۹۴ شورای انمیت سازمان ملل حل نشود ممکن نخواهد شد.

عباس خاطر نشان کرد: ابدا کسی را موظف نکرده و نخواهد کرد که به نمایندگی از مردم فلسطین و از طرف سازمان آزادیبخش فلسطین به عنوان تنها نماینده قانونی مردم فلسطین صحبت کند.

وی خاطر نشان کرد:"مشکل اصلی میان کشورهایی که توافق نامه ها را امضا کرده اند با رژیم اشغالگر اسرائیلی نیست بلکه با مردم فلسطین است که تحت اشغال رنج می برند."

رئیس تشکیلات خودگران فلسطین همچنین هشدار داد که هرگونه تلاش برای دور زدن مردم فلسطین پیامدهای جدی در بر خواهد داشت که آمریکا و اسرائیل باید مسئولیت آن را بپذیرند.

عباس در این بیانیه مجدداً هشدار داد که "بدون پایان دادن به اشغالگری و رعایت حقوق کامل مردم فلسطین براساس قطعنامه های مشروع بین المللی، برای هیچ کسی در منطقه صلح، امنیت و ثبات وجود نخواهد داشت."

محمود عباس هفته‌های گذشته نیز مقامات امارات و بحرین را به خیانت متهم کرده بود.

این در حالی است که دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا روز سه‌شنبه در مراسم کاخ سفید اعلام کرد که به‌زودی کشورهای عربی دیگری هم با اسرائیل صلح خواهند کرد.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی