تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

ساخت مستندی درباره سرآلکس فرگوسن

مستندی درباره سر الکس فرگوسن اسطوره منچستریونایتد ساخته و به زودی پخش خواهد شد.

کد خبر: ۷۰۷۳۵
۱۳:۰۷ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
ساخت مستندی درباره سرآلکس فرگوسن
 
دیدارنیوز - به نقل از تلگراف، مستندی درباره سر الکس فرگوسن اسطوره منچستریونایتد ساخته خواهد شد. این فیلم به زندگی فوتبالی او نخواهد پرداخت بلکه درباره عمل جراحی مغزی است که نزدیک بود جان او را بگیرد.

فرگوسن پرافتخارترین سرمربی تاریخ فوتبال جهان که ۴۹ عنوان قهرمانی کسب کرده است، در ماه می ۲۰۱۸ به دلیل وجود لخته خونی در سرش به سرعت به بیمارستان برده شد. ترس از زندگی او وجود داشت و او روزها در بیمارستان سلطنتی سالفورد تحت مراقبت های ویژه بود. 

حالا قرار است مستندی درباره او ساخته شود. پسرش جیسون که ۴۸ ساله است کارگردانی این مستند را بر عهده دارد. در ابتدا قرار بود این فیلم در مورد زندگی حرفه ای فرگوسن باشد اما مدت کوتاهی با شروع فیلمبرداری او دچار این حادثه شد. بنابراین آنها مفهوم را تغییر دادند و در عوض بر بهبود او تمرکز خواهند کرد.

جان بتسک، تهیه کننده در گفت‌وگو با وب سایت Screen Daily، اظهار داشت: قسمت هایی از فیلم  مربوط به سر الکس است که در حال بهبود است و با  از دست دادن حافظه خود دست و پنجه نرم می کند، این خاطره بزرگترین مربی فوتبال است که تا به حال زندگی کرده است.

این داستان زندگی واقعی سر الکس از بزرگ شدن در گووان در گلاسگو، شروع کار حرفه ای او به عنوان یک فوتبالیست و به عنوان یک مربی فوتبال تا خونریزی مغزی است.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی