تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

فرماندار رامیان: همه خانه‌های روستایی رامیان بیمه هستند

فرماندار رامیان با اشاره به خسارت زلزله به بخش‌هایی از خانه‌های روستایی این شهرستان، گفت: همه خانه‌های بخش مرکزی شهرستان رامیان بیمه هستند.

کد خبر: ۷۰۶۸۲
۰۸:۴۸ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
فرماندار رامیان: همه خانه‌های روستایی رامیان بیمه هستند
 
دیدارنیوز - حمیدرضا چوبداری در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه در زمین‌لرزه بامداد امروز تلفات جانی نداشتیم و تنها ۱۰ نفر از مردم به خاطر ترس از زلزله، در هنگام فرار دچار مصدومیت شدند.

وی با اشاره به اینکه تیم‌های ارزیاب در منطقه مستقر هستند، افزود: در پی این زمین‌لرزه، برخی از خانه‌ها در روستاهای قورچای، ویرو، الهادی، کشکک و پا قلعه دچار خسارت‌های جزئی شدند.

فرماندار رامیان بیان کرد: همه منازل مسکونی بخش مرکزی شهرستان رامیان بیمه هستند. مردم نگرانی بابت جبران خسارت نداشته باشند.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی