تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

صائب عریقات: هر کشوری سفارتش را به قدس منتقل کند روابطمان را با آن قطع می‌کنیم

دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین در سخنانی اعلام کرد: هر کشوری سفارت خود را به قدس اشغالی منتقل کند، روابط خود را با آن قطع خواهیم کرد.

کد خبر: ۷۰۶۴۷
۱۸:۱۸ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ به نقل از النشره، «صائب عریقات» دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین از پروژه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی توسط برخی کشور‌های عربی به شدت انتقاد کرد.
 
بر اساس این گزارش، وی در این خصوص گفت: هر کشوری سفارت خود را به قدس اشغالی منتقل کند، روابط خود را با آن قطع خواهیم کرد.
 
عریقات در ادامه یادآور شد: انتقال سفارت کشور‌ها به قدس اشغالی اقدامی است که با قوانین بین المللی در تعارض است؛ تمام تلاش خود را برای مقابله با این دست از اقدامات انجام می‌دهیم.
 
پس از آنکه رئیس جمهور آمریکا روز جمعه از توافق کوزوو و تل آویو خبر داد، صربستان و کوزوو اعلام کردند که سفارتخانه خود را به جای تل آویو در شهر قدس اشغالی برپا خواهند کرد.
 
در همین حال، نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز شنبه ذوق زدگی خود را از اقدام کوزوو برای انتقال سفارتش به قدس اشغالی ابراز کرد.
 
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی