تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

گروه‌های فلسطینی پرواز هواپیمای اسرائیلی به امارات را "خیانت" خواندند

گروه‌های فلسطینی انجام اولین پرواز مستقیم میان تل‌آویو و ابوظبی را محکوم کرده و آن را خیانت به مردم فلسطین دانستند.

کد خبر: ۷۰۱۵۳
۱۱:۲۷ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ به نقل از خبرگزاری آناتولی، واصل ابویوسف، عضو کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین(ساف) گفت: فرود آمدن هواپیمای اسرائیلی در امارات به مثابه خنجری از پشت به فلسطین است. عادی‌سازی روابط با اسرائیل بدون دستیابی مردم فلسطین به حقوق کاملشان هرگز صلح را برای منطقه به ارمغان نخواهد آورد.
 
وی افزود: جای تأسف دارد که یک هواپیمای اسرائیلی در یک کشور عربی فرود بیاید.
 
وی نسبت به اقدام مشابه دیگر کشورهای عربی برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی هشدار داد و گفت: این توافق هدیه‌ای به دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا قبل از انتخابات است.
 
پیش از این محمد اشتیه، نخست‌وزیر فلسطین نیز فرود آمدن هواپیمای اسرائیلی در امارات را محکوم کرد و گفت: این پرواز نقض واضح و آشکار موضع اعراب نسبت به نزاع عربی و اسرائیل است.
 
از سوی دیگر جنبش حماس اعلام کرد: استقبال امارات از هواپیمای اسرائیل از طریق حریم هوایی عربستان ضربه‌ خنجری در پشت مردم فلسطین، توطئه‌ای علیه مبارزه آن‌ها، خیانتی به مقاومت و دامن زدن به اشغالگری اسرائیل است.
 
حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد: حکام ابوظبی بر ادامه اشتباه عادی سازی روابط با امضای توافق ننگ با رژیم صهیونیستی و از طریق اجرای آن با انجام اولین پرواز رسمی از تل‌آویو به ابوظبی پافشاری می‌کنند.
 
در این بیانیه آمده است: پافشاری حکام امارات هرگز چیزی را تغییر نخواهد داد. گزینه پایان دادن به اشغالگری و تحقق آزادی فلسطین گزینه استراتژیکی است.
حماس از حکام امارات خواست توافق ننگین عادی‌سازی روابط را لغو کنند.
 
همچنین جبهه مردمی آزادی فلسطین بر لزوم یکپارچه شدن تلاش‌های عربی و ملی برای بستن راه بر طرح عادی‌سازی روابط با اسرائیل و تعمیم سیاست عادی‌سازی به دیگر کشورهای عربی تاکید کرد.
 
در بیانیه جبهه مردمی آمده است: ما ادامه اقدامات امارات در مسیر خیانت و همکاری با دشمن اسرائیلی را محکوم می‌کنیم. بی توجهی امارات به محکومیت‌ها نشان‌دهنده میزان تسلیم بودن و تبعیتش از دولت آمریکا است.
 
کمیته‌های مقاومت هم در بیانیه‌ای پرواز میان تل‌آیو و ابوظبی را محکوم و تاکید کردند فرود آمدن هواپیمای اسرائیلی در امارات ضربه خنجری در پشت امت اسلامی است. 
 
در این بیانیه آمده است: این اقدام ادامه زنجیره خیانت و ننگ است. ما از فرزندان این امت می‌خواهیم برای مقابله با عادی‌سازی و طرف‌هایی که دست به چنین اقدامی می‌زنند، انقلاب کنند.
 
در ادامه این بیانیه آمده است: دشمن صهیونیستی همواره دشمن اصلی و مرکزی امت عربی و اسلامی باقی می‌ماند.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی