تیتر امروز

سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند

جامعه پلاس عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که در این برنامه در گفت‌وگو با کارشناسان و صاحب نظران چالش‌ها و مشکلات حوزه‌های اجتماعی تحلیل و بررسی می‌شود. شما را به دیدن این سلسله برنامه‌ها...
از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور: ثبت‌نام بیش از ۲۰ هزار نفر در پذیرش بدون آزمون دانشگاه‌ها

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه بیش از ۲۰ هزار نفر تاکنون در پذیرش بدون آزمون دانشگاه‌ها ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: فرایند ثبت‌نام تا اوایل شهریور ماه ادامه دارد.

کد خبر: ۶۸۱۲۱
۱۰:۳۹ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ فاطمه زرین آمیزی روز یکشنبه در گفتگویی اظهار داشت: تاکنون ۲۰ هزار و ۸۴۹ نفر در پذیرش بدون آزمون دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی ۹۹ ثبت نام کرده اند.
 
وی با بیان اینکه مهلت ثبت نام تا اوایل شهریورماه ادامه دارد، گفت: ظرفیت پذیرش در این دوره ۹۱۲ هزار نفر است.
 
سخنگوی سازمان سنجش با اشاره به زمان اصلاحات دفترچه انتخاب رشته خاطرنشان کرد: اصلاحات دفترچه شامل رشته محل‌های جدید، رشته محل‌های مخصوص سهمیه مناطق محروم، مخصوص مناطق درگیر بلایای طبیعی (سیل و زلزله) همچنین اصلاحات بخش پیوست مشخصات و شرایط دانشگاه‌ها ۲۶ مردادماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می‌شود.
 
زرین آمیزی درباره اختصاص خوابگاه به دانشجویانی که از این طریق به دانشگاه وارد می‌شوند، گفت: با توجه به اهمیت تأمین خوابگاه برای دانشجویان و کمبود خوابگاه‌های دولتی، صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اقدام به ساماندهی خوابگاه‌های غیر دولتی کشور از طریق شورا‌های نظارت و ارزیابی و دانشگاه‌های منتخب هر استان کرده است.
 
وی ادامه داد: داوطلبان متقاضی خوابگاه، برای کسب اطلاعات بیشتر و بهره گیری از خوابگاه‌های غیردولتی دارای مجوز، به سامانه خوابگاه‌های غیردولتی این صندوق به نشانی اینترنتی www.swf.i مراجعه کنند.
 
۸۵ درصد پذیرش دانشگاه‌ها بر اساس شرط معدل و ۱۵ درصد از طریق برگزاری کنکور سراسری صورت می‌گیرد. پذیرفته شدگان در این دوره از پذیرش بر اساس معدل، سال تحصیلی خود را از مهرماه آغاز می‌کنند.
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی