تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

استاندار بیروت: از وجود مواد منفجره در بندر بیروت اطلاعی نداشتیم

استاندار بیروت اعلام کرد که استانداری در جریان انباشت مواد منفجره در بندر بیروت نبوده است.

کد خبر: ۶۸۰۸۸
۱۸:۴۵ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۹

 

دیدارنیوز ـ مهر به نقل از اسپوتنیک، «مروان عبود» استاندار بیروت اعلام کرد که استانداری در جریان انباشت مواد منفجره در بندر بیروت نبوده است.

 

وی افزود: آنچه که در بیروت رخ داد یک فاجعه بزرگ و به مثابه انفجار یک بمب هسته‌ای کوچک بود به طوریکه بندر بیروت به صورت کامل ویران شده است.

 

عبود بیان کرد: تمام کمک‌هایی که تاکنون ارائه شده مانند یک نقطه در دریا است و هیچ تأثیری در لبنان به دلیل ابعاد و شدت فاجعه نداشته است.

 

وی ادامه داد: استانداری از وجود مواد منفجره در بندر بیروت اطلاع نداشت.

 

عبود گفت: مقامات لبنانی تحقیقات خود را در خصوص احتمال وجود مواد منفجره دیگری در مناطق مشابه کشور آغاز کرده اند تا دیگر خطری ساکنان لبنان را تهدید نکند.

 

بر اساس اعلام مقامات لبنانی، دلیل انفجار بندر بیروت انباشت بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ طن نیترات آمونیوم بوده است. از سوی دیگر سفارت سوریه در بیروت اعلام کرد که در جریان انفجار بندر بیروت ۴۳ نفر از سوری‌های مقیم لبنان جان باخته اند و این تعداد نهایی نیست.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی