تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

ترافیک نیمه سنگین در هراز و فیروزکوه

رئیس پلیس راه شرق استان تهران از ترافیک نیمه سنگین به سمت شهر‌های شمالی خبر داد و گفت: تردد در محور هراز و فیروزکوه نیمه سنگین است.

کد خبر: ۶۷۹۳۳
۱۰:۵۶ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ سرهنگ سیاوش محبی از ترافیک نیمه سنگین به سمت شهر‌های شمالی خبر داد و اظهار داشت: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور هراز نیمه سنگین و عبور خودرو‌ها پرحجم است.
 
وی با بیان اینکه آمد و شد انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور فیروزکوه نیمه سنگین و روان است گفت: حادثه خاصی در محور‌های مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده است.
 
رئیس پلیس راه شرق استان تهران افزود: با وجود همه تأکیدات صورت گرفته برا‌ی عدم سفر و ماندن در خانه شاهد حجم زیاد خودرو‌ها در جاده‌های استان تهران هستیم که موج نگرانی از افزایش شیوع را خواهد داشت، لذا از همه هموطنان عزیزان می‌خواهم در صورت عدم ضرورت به سفر نروند.
 
وی عنوان داشت: هموطنان با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، مدیریت زمان سفر، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودرو‌های جلویی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز مانند سرعت، سبقت و انحراف به چپ، استراحت کافی قبل و در حین مسافرت و همچنین رعایت حقوق شهروندی، سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هم وطنانمان رقم بزنند.
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی