تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

تاکید معاون وزیر خارجه ونزوئلا بر گسترش همکاری تهران و کاراکاس

معاون وزیر امور خارجه ونزوئلا در گفت و گویی به جنبه‌های مختلف گسترش همکاری‌ها میان ایران و ونزوئلا و تعمیق این روابط با ایران به رغم تهدید‌های آمریکا پرداخت.

کد خبر: ۶۷۶۶۸
۱۲:۴۲ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۹

 
دیدارنیوز ـ به نقل از شبکه هیسپان تی وی، روبن داریو مولینا معاون وزیر امور خارجه ونزوئلا در امور آسیا، خاورمیانه و اقیانوسیه در گفت و گویی با این شبکه گفت که همکاری میان ایران و ونزوئلا از قلمرو اقتصادی و تجاری فراتر رفته و در عرصه‌هایی همچون امور بشردوستانه، علم و سلامت نیز که در دوران اپیدمی ویروس جدید کرونا بسیار اهمیت دارند دنبال می‌شود.
 
مولینا تاکید کرد که دانشمندان ایرانی و ونزوئلایی از طریق وزارت خانه‌های مربوطه به تبادل اطلاعات علمی پرداخته و پتانسیل هر دو طرف را برای کاهش سرعت گسترش این اپیدمی تشریح می‌کنند.
 
 
او همچنین به دریافت دارو از ایران با پرواز‌های مستقیم اشاره کرد.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی