تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

واعظی: آمریکا برای سرپوش جنایاتش،ایران را به حمایت از تروریسم متهم میکند

رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: آمریکا برای سرپوش گذاشتن بر جنایاتش در منطقه و مشارکت در جرم مستقیم و غیرمستقیم نیروهایش علیه مردم افغانستان، عراق و یمن، ایران را به حمایت از تروریسم متهم می‌کند.

کد خبر: ۶۳۶۳۲
۱۳:۲۴ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۹

واعظی:
آمریکا برای سرپوش جنایاتش،ایران را به حمایت از تروریسم متهم میکند

 

دیدارنیوز ـ محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: «آمریکا برای سرپوش گذاشتن بر جنایاتش در منطقه و مشارکت در جرم مستقیم و غیرمستقیم نیروهایش علیه مردم افغانستان، عراق و یمن، ایران را تهدید علیه ثبات و امنیت در منطقه معرفی و به حمایت از تروریسم متهم می‌کند و دیوان کیفری بین‌المللی را تحریم می‌کند»

 

گفتنی است: دولت آمریکا اخیرا در اقدامی یکجانبه، نهاد بین‌المللی دیوان کیفری لاهه را به خاطر پیگیری جنایات جنگی سربازان آمریکایی و اشغالگران قدس، تحت تحریم قرار داد.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی