تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

خسارت ۳ میلیاردی طوفان به تأسیسات برق ملایر

قائم مقام مدیرعامل توزیع برق ملایر گفت: طی توفان اخیر و نزولات جوی فروردین ماه، به تأسیسات شبکه برق ملایر خسارت جدی وارد شد.

کد خبر: ۵۹۰۱۷
۱۳:۳۹ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹

خسارت ۳ میلیاردی طوفان به تأسیسات برق ملایر

دیدارنیوز ـ فریبرز امیدی افزود: به علت وقوع طوفان چند روز گذشته و حجم زیاد نزولات آسمانی آن هم در بازه زمانی کمتر از یک روز که با وزش شدید باران و بارش شدید تگرگ همراه بود، به شبکه برق ملایر سه میلیارد ریال خسارت وارد شد.
 
وی اظهار کرد: متأسفانه شاهد خاموشی‌های پراکنده در سطح شهر ملایر و تعدادی از روستا‌های اطراف بودیم که البته با تلاش شبانه روزی تمامی اکیپ‌های مدیریت برق ملایر در اسرع وقت آسیب‌ها رفع و شبکه برق دار شد.
 
امیدی بیان کرد: طوفان به حدی شدید بود که تعدادی از درختان، تیر‌های برق و تابلو‌های موجود در سطح شهر را از جا کند و منجر به پاره گی کابل‌های شبکه برق و سوختن ترانس‌های برق شد که با برآورد تقریبی همکاران میزان خسارت‌های وارده حداقل سه میلیارد ریال است.
 
وی تصریح کرد: با تمهیداتی که در سال قبل در زمینه بهینه سازی شبکه و فیدر‌های برق در قالب مانور‌های عملیاتی متعدد صورت گرفت، در بحران جوی اخیر از گسترش آسیب‌ها و قطعی برق به مقدار زیادی کاسته شد و توانستیم این بحران جوی را در اسرع وقت مدیریت کنیم.
 
امیدی در ادامه با اشاره به در نظر گرفتن شماره تماس جدید برای تماس‌های مردمی با اداره اتفاقات ملایر، خاطرنشان کرد: به منظور رفاه حال شما و خدمت‌رسانی هرچه بهتر، در هر زمان که شماره تماس ۱۲۱ به هر علت قادر به پاسخگویی نبود، مشترکان می‌توانند با شماره تلفن ۳۲۲۲۲۱۱۲ در هر ساعت شبانه روز تماس حاصل کنند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی