تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
مدیرکل میراث فرهنگی مازندران بیان کرد:

فروش ۱۲۲ میلیارد ریالی صنایع دستی و سوغات در مازندران

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران از برپایی ۵۰ نمایشگاه و بازارچه صنایع دستی و سوغات طی سال قبل خبر داد و گفت: میزان فروش صنایع دستی بیش از ۱۲۲ میلیارد ریال بوده است.

کد خبر: ۵۸۶۰۶
۱۲:۳۹ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۹

فروش ۱۲۲ میلیارد ریالی صنایع دستی و سوغات در مازندران

دیدارنیوز ـ سیف الله فرزانه پیش ازظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به رونق خوب صنایع دستی و استقبال آن در بین جوانان استان، گفت: در سال ۹۸ برای بیش از هزار نفر از شاغلان صنایع دستی دوره‌های آموزشی برگزار شد.

 

وی با اشاره به دریافت ۱۷ نشان مرغوبیت کالا در سال گذشته گفت: دو پرونده نشان درجه هنری هنرمندان استان مازندران نیز تهیه شده است.

 

مدیرکل میراث فرهنگی مازندران گفت: در راستای حمایت معنوی و ارزش گذاری جایگاه اساتید صنایع دستی و هنر‌های سنتی در استان، در سال ۹۸ بیش از ۵۰ همایش و مراسم با رویکرد معرفی و شناخت صنایع دستی در قالب کارگاه و آئین نکوداشت برگزار شد.

 

فرزانه با اشاره به شیوع بیماری کرونا در سطح جامعه و توقف تولید و فروش صنایع دستی در استان گفت: فروش داخلی صنایع دستی در ۱۱ ماهه سال ۹۸ بیش از ۱۲۲ میلیارد ریال بوده و همچنین صادرات صنایع دستی از استان مازندران بر اساس صادرات چمدانی، ورود گردشگر و مبادی گمرکی به بیش از ۲ میلیون دلار رسیده است.

 

وی همچنین با اشاره به صدور هزار و ۲۱۹ پروانه تولید انفرادی و کارگاهی در سال ۹۸ گفت: در سال گذشته بیش از ۸۳ میلیارد ریال تسهیلات در اختیار هنرمندان صنایع دستی استان قرار گرفته است.

 

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران با اشاره به حمایت از ۷ انجمن فعال صنایع دستی در استان، گفت: مراحل آماده سازی دو خانه صنایع دستی در شهرستان‌های آمل و ساری در دست اقدام است.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی