تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
بخشدار مرکزی چادگان:

تامین آب شرب، مشکل اصلی روستا‌های بخش مرکزی است

بخشدار مرکزی چادگان گفت: با توجه به آبرسانی سیار به بعضی از روستا‌های بخش مرکزی هم اکنون دغدغه ما تکمیل پروژه آبرسانی به روستا‌های سینه کوه و ده کلبعلی در بخش مرکزی است.

کد خبر: ۵۸۰۸۶
۱۱:۳۰ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۹

تامین آب شرب، مشکل اصلی روستا‌های بخش مرکزی است

دیدارنیوز ـ حسین شریفی، در جلسه بررسی مسائل و مشکلات روستای ده کلبعلی اظهار کرد: یکی از مشکلات ساکنان این روستا فرسوده بودن شبکه آبرسانی بوده که ۳۷۰۰متر شبکه انشعاب توسط اداره آب و فاضلاب با هزینه‌ای بالغ بر۳۵۰میلیون تومان نوسازی و تعویض شده و از پرت آب به میزان قابل توجهی جلوگیری شده است.

 
وی افزود: در حال حاضر با توجه به تکمیل نبودن طرح آبرسانی به روستا‌های سینه کوه، آبرسانی به ۵ روستای بخش مرکزی به صورت سیار انجام می‌شود و در مورد روستای ده کلبعلی روزانه بین دو تا سه مرتبه این کار انجام می‌شود تا نیاز مردم تامین شود.
 
بخشدار مرکزی چادگان گفت: پیگیری‌ها و مکاتبات لازم توسط فرماندار چادگان با آب و فاضلاب استان پیرامون تسریع و تکمیل در روند تکمیل طرح آبرسانی به روستا‌های سینه کوه انجام شده است که عملیات انجام این طرح به طول ۳۶ کیلومتر در سال ۹۵ آغاز شده که همچنان نیز ادامه دارد.
 
شریفی خاطرنشان کرد: جمعیت ساکن این روستا ۳۰۰ نفر است و با توجه به حفاری‌های مربوط به شبکه آبرسانی، اکثر معابر روستا نیاز به زیرسازی و آسفالت دارد که با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته و تامین بودجه لازم نسبت به عملیات اجرایی آن اقدام خواهد شد.
 
به تامین آب شرب و اشتغال جوانان توجه شود
همچنین آسیه مرادی- دهیار روستای ده کلبعلی در این جلسه، گفت: با توجه به مساعد شدن هوا باید معابر روستا زیرسازی و آسفالت شود تا مشکل روان آب‌های حاصل از بارش در سطح معابر برطرف شود.
 
وی افزود: در حال حاضر با توجه به موقعیت مناسب این روستا که در کنار شهرک صنعتی بوده و قرار گرفتن در محور اصلی جاده چادگان و اصفهان باید حمایت بیشتری را در حوزه اشتغال جوانان این روستا شاهد باشیم. قطعا در صورت فراهم شدن بعضی از شرایط جمعیت قابل توجهی مهاجرت معکوس خواهند داشت و به این ترتیب شاهد توسعه روستای ده کلبعلی خواهیم بود.
 
دهیار روستای ده کلبعلی تکمیل طرح آبرسانی را یکی از بزرگترین مطالبات مردم روستا‌های سینه کوه به ویژه ده کلبعلی دانست و خاطرنشان کرد: حل این مشکل رضایت اجتماعی ساکنان را در پی خواهد داشت.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی