تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

افزایش آموزش دروس در شبکه آموزش به ۱۴ نوبت

وزیرآموزش و پرورش از افزایش آموزش دروس در شبکه آموزش از ۱۰ نوبت به ۱۴ نوبت خبرداد.

کد خبر: ۵۴۰۷۸
۱۵:۳۹ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۸

دیدارنیوز - محسن حاجی‌میرزایی با بیان اینکه هر روز صبح را با جلسه‌ای آغاز می‌کنیم تا وضع آموزشی را مرور ‌کنیم که در چه شرایطی هستیم و تلاش ما این است که جریان آموزش استمرار پیدا کند، افزود: شبکه آموزش از روز گذشته به کمک ما آمده است و 10 نوبت آموزش را در پایه‌های دوره اول و دوم ابتدایی، دوره اول و دوم متوسطه، فنی حرفه‌ای و کاردانش پخش می‌کند و از امروز این10 نوبت به 14 نوبت افزایش پیدا کرده است که در هفت روز هفته جریان دارد.

وی گفت: به نظر می‌رسد با توجه به استقبال خوبی که از سوی دانش‌آموزان به عمل آمده است نیازمند این هستیم که فرصت آموزش را افزایش دهیم. با مدیران صدا و سیما گفت‌وگو کردم  تا بتوانیم از ظرفیت شبکه‌های دیگر آموزشی و تلویزیونی هم برای توسعه فرصت‌های آموزشی استفاده کنیم.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: با انجمن اولیا و مربیان نیز گفت‌وگو کردیم که از ظرفیت 10 هزار مدرسی که برای خانواده دارد و همچنین با وجود 370 مرکز مشاوره، به خانواده‌ها کمک کند تا مراقب آموزش فرزندانشان باشند.

براساس گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، حاجی میرزایی تاکید کرد: برای معاونان آموزشی ماموریتی تعیین کردیم که پروتکلی را برای مشارکت موثر مدیران و معلمان در این فرایند آموزشی تدارک ببیند و ما باید اطمینان پیدا کنیم که در همه مدارس مدیران اشراف کافی بر دانش‌آموزان دارند و ارتباط مناسبی را تحت نظارت مدیر با دانش‌آموزان دارند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی