تیتر امروز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند
رئیس اندیشکده آینده‌اندیشی سیمرغ در گفت‌وگو با دیدارنیوز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند

گفت‌وگوی مهدی مطهرنیا با سرویس بین‌الملل دیدارنیوز حول محور جنگ ایران و اسرائیل و نقش و نقشه آمریکا را ببینید و بخوانید
اینجا جان «کارگر» کالا است!
«دیدارنیوز» به بهانه روز کارگر، آمار ضدو نقیض فوتی های کارگری را بررسی می‌کند:

اینجا جان «کارگر» کالا است!

در این گزارش تنها به گوشه‌ای از نابسامانی حوزه کارگری به ویژه تناقض‌گوی مدیران دولتی در مورد آمار حوادث ناشی از کار خواهیم پرداخت.
فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.

برگزاری ویژه برنامه‌های شهادت سردار سلیمانی در ۲ هزار بقعه شاخص کشور

مدیر کل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: ویژه برنامه‌های شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در طول ۳ روز عزای عمومی در ۲ هزار بقعه شاخص کشور برگزار می‌شود.

کد خبر: ۴۷۲۸۶
۰۹:۵۵ - ۱۴ دی ۱۳۹۸

برگزاری ویژه برنامه‌های شهادت سردار سلیمانی در ۲ هزار بقعه شاخص کشور

دیدارنیوز ـ براساس گزارش روابط عمومی سازمان اوقاف و امر خیریه مازندران، حجت‌الاسلام محمد نوروز پور با بیان اینکه ویژه برنامه‌های شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی به معاونان فرهنگی ادارات کل اوقاف و امور خیریه سراسر کشور ابلاغ شده است، اظهار کرد: به همین مناسبت امامزادگان و بقاع متبرکه کشور سیاه پوش می‌شوند و پرچم سیاه در این اماکن مقدس به اهتزاز در می‌آید.
 
وی تصریح کرد: با هماهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از فرماندهان مقاومت به منظور سخنرانی در امامزادگان و بقاع متبرکه در استان‌های مختلف کشور دعوت شده است.
 
مدیر کل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه مازندران خاطرنشان کرد: هیئت مذهبی و مداحان نیز مراسم‌های ویژه‌ای را در امامزادگان برگزار می‌کنند، از ناشران و مولفان نیز دعوت شده است کتاب‌هایی با موضوع دفاع مقدس، شهدا و محور‌های مقاومت را در قالب نمایشگاه‌هایی در بقاع متبرکه به زائران ارائه بدهند.
 
نوروز پور یادآور شد: کارشناسان و روحانیون حاضر در خیمه‌های معرفت نیز به تبیین محور‌های مقاومت و دستاورد‌های مدافعان و حرم و شهید حاج قاسم سلیمانی می‌پردازند.
 
وی در پایان افزود: کلیپ‌هایی نیز با موضوع دستاورد‌های مدافعان حرم توسط معاونت فرهنگی اوقاف تهیه شده و در غرفه‌های چندرسانه‌ای که در بقاع متبرکه تدارک دیده شده به نمایش در خواهد آمد.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی