تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

پیام وزیر بهداشت در پی شهادت سپهبد قاسم سلیمانی

وزیر بهداشت در پی شهادت سردار قاسم سلیمانی در صفحه اینستاگرام خود پیامی را منتشر کرد.

کد خبر: ۴۷۱۰۴
۱۰:۲۸ - ۱۳ دی ۱۳۹۸

دیدارنیوز - در متن پیام اینستاگرامی وزیر بهداشت آمده است:

«بسم رب الشهدا و الصدیقین

بامداد امروز قبل از طلوع خورشید ستاره‌ای تابناک از آسمان رشادت، جوانمردی، اخلاص، عشق به مردم و سرافرازی ایران اسلامی به دست اهریمنان به خاک و خون کشیده شد. سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی که عمری با مجاهدت و ایثار تمام دقایقش مصروف مبارزه با تجاوز بی عدالتی و تروریسم شده بود خود بدست آلوده تروریست‌های بین المللی به شهادت رسید.

در آخرین دیدارم همچون همیشه مهربانانه در آغوشم کشید و تسبیح و انگشتری که در طواف بقاع اهل بیت متبرک شده بود هدیه ام بخشید و چنین گفت:"نمی دانم امکان بازدید مجدد هست یا خیر؟ انگار منتظر و آگاه از شهادت بود. روحش با معشوق دلنوازش حضرت اباعبدالله الحسین (ع) محشور باد.

ضمن تسلیت از دست دادن سردار رشید اسلام به همه ظلم ستیزان و سربازان جبهه حق، رهبر معظم انقلاب و خانواده معزز ان شهید، استمرار راه باعزتش را با عظمتی فزونتر از خداوند بزرگ مسئلت دارم.»
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی