تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
مدیرعامل محک:

بهبود ۶۵۰۰ کودک سرطانی در محک

مدیرعامل محک از بهبودی بیش از ۶۵۰۰ کودک مبتلا به سرطان تا پایان سال ۱۳۹۷ خبر داد.به گزارش عصر تشکل به نقل از روابط عمومی محک، وی ضمن تبریک این روز به خانواده بزرگ محک که این موفقیت را به ارمغان آورده‌اند افزود: «تا پایان سال ۹۷ بیش از ۶۷۰۰ کودک، از سرطان بهبودیافته‌اند که این تعداد نسبت به سال ۹۶، بیش از ۱۰ درصد رشد داشته است.»

کد خبر: ۴۶۲۸۳
۰۸:۴۵ - ۰۷ دی ۱۳۹۸

دیدارنیوز- مدیرعامل محک از بهبودی بیش از ۶۵۰۰ کودک مبتلا به سرطان تا پایان سال ۱۳۹۷ خبر داد.به گزارش عصر تشکل به نقل از روابط عمومی محک، وی ضمن تبریک این روز به خانواده بزرگ محک که این موفقیت را به ارمغان آورده‌اند افزود: «تا پایان سال ۹۷ بیش از ۶۷۰۰ کودک، از سرطان بهبودیافته‌اند که این تعداد نسبت به سال ۹۶، بیش از ۱۰ درصد رشد داشته است.»

احمدیان با بیان آنکه تا پایان سال ۱۳۹۷ بیش از ۳۲ هزار کودک تحت حمایت محک قرار گرفته‌اند گفت: «سرانه هزینه درمان در سال ۹۷ با ۲۱.۵ درصد رشد نسبت به سال ۹۶ روبرو بوده است. همچنین در این سال تعداد بیماران جدید با ۱.۴ درصد به تعداد ۲۵۶۷ نفر رسیده است. این در شرایطی است که روزانه ۶ کودک جدید نیز به جمع کودکان تحت حمایت محک اضافه می‌شود؛ لذا تداوم و ارتقای حمایت از فرزندان محک تنها به پشتوانه همراهی نیکوکاران است.»

مدیرعامل محک با تأکید بر آنکه براساس بیانیه چشم‌انداز این سازمان، تلاش می‌شود تا خانواده‌ها با نگرانی کمتر، تنها به درمان کودک خود فکر کنند و کودکان شادمانه‌تر فرآیند درمان را طی کرده و آرزو‌های آن‌ها از بودن یا نبودن، به چگونه زیستن در آینده تغییر کند گفت: «ممکن است خانواده‌ای در مسیر درمان، فرزند خود را از دست دهد، اما باید خیالش راحت باشد که همه خدمات درمانی، دارویی و حمایتی لازم را دریافت کرده است. اما غایت آرزو‌های خانواده بزرگ محک آن است که به همت نیکوکاران تعداد کودکان بهبودیافته هر روز افزایش یابد.»

احمدیان در پایان گفت: «در حال حاضر بیش از ۱۹ هزار کودک در مرحله درمان قرار دارند که امیدواریم با همراهی نیکوکاران ایران زمین بتوانیم هزینه مورد نیاز دارو و درمان ایشان را تهیه کنیم تا در سال آینده از افزایش کودکان بهبودیافته از سرطان خبر دهیم. بی‌شک خبر بهبودی فرزندانمان خبری است که متعلق به تمامی اعضای خانواده بزرگ محک است.»

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی