تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

بنیادی: «شفافیت» باید در اولویت مجلس باشد

نماینده مردم کاشمر در مجلس گفت: مسئولین باید به سمت شفافیت حرکت کنند.

کد خبر: ۴۳۸۵۶
۱۱:۱۲ - ۱۳ آذر ۱۳۹۸

دیدارنیوز - بهروز بنیادی با حضور در ستاد انتخاباتی فرمانداری تهران در پاسخ به این پرسش که چه موضوعی در مجلس باید با اولویت بیشتری بررسی شود؟ اظهار کرد: شفافیت آن موضوعی است که باید با اولویت بالا بررسی شود؛ چرا که شفافیت در همه سطوح خواسته مردم است.

وی در ادامه با بیان اینکه نبود شفافیت،‌ موجب بی اعتمادی می ‌شود،‌ ادامه داد: برای ترمیم بی اعتمادی، مسئولین باید به سمت شفافیت حرکت کنند و برای مردم توضیح دهند چه مشکلاتی در این راه وجود دارد.

این نماینده فعلی مجلس تصریح کرد: با توجه به گزارش‌های از مفاسد اقتصادی،‌ موضوع بیت المال برای مردم از همه موضوعات مهم تر است.

وی در پایان گفت: مجلس شورای اسلامی که به عنوان ناظر بودجه‌ها هست هم حق نظارت در برخی بودجه های کشور را ندارند. همه این موضوعات طبق قانون اساسی در مجلس باید بررسی شود.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی