تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
در جلسه خارج فقه مطرح شد؛

رهبر معظم انقلاب: تصمیم سران قوا در مورد بنزین "باید" عمل شود

رهبر معظم انقلاب با اشاره به افزایش نرخ سوخت یادآور شدند: سران قوا با پشتوانه کارشناسی یک تصمیم گرفتند و (طبعا) باید اجرا شود.

کد خبر: ۴۱۷۷۹
۰۸:۴۵ - ۲۶ آبان ۱۳۹۸

دیدارنیوز -  حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح امروز (یکشنبه)در جلسه خارج فقه با اشاره به اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت تاکید کردند:در این کار سررشته ندارم و نظارت کارشناسان نیز متفاوت است، اما گفته بودم اگر سران سه قوه تصمیمی بگیرند از آن حمایت می‌کنم. سران قوا با پشتوانه کارشناسی یک تصمیم گرفتند و (طبعا) باید عمل شود.

ایشان افزودند: یقینا برخی مردم از این تصمیم نگران و ناراحت می‌شوند یا به ضرر آنهاست اما تخریب و آتش زدن کار مردم نیست، کار اشرار است، مسوولان حفظ امنیت نیز به وظایف خود عمل کنند. مردم همیشه با هوشیاری و بصیرت اقدام کرده‌اند این بار هم از افرادی که تخریب و ... می‌کنند فاصله بگیرند.


منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی