تیتر امروز

سمانه نایینی:
گفت‌وگوی ویژه دیدارنیوز با یک فعال حوزه روابط عمومی سمن‌ها

سمانه نایینی: "جمع‌آوری" مناسب پسماند است نه کارتن‌خواب‌ها و کودکان کار/ ناکارآمدی شهرداری به سازمان‌های مردم نهاد آسیب زد/ خلع سواد رسانه‌ای پاشنه آشیل روابط عمومی‌ها است

امروز ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی‌هاست و این روز بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز در گفت و گویی با یکی از فعالان حوزه روابط‌عمومی سمن‌ها، چالش‌ها و کاستی‌های این حوزه را بررسی کند.
تلاش کن! طلاش کن

تلاش کن! طلاش کن

رویکرد پریسکوپ برآن است که دغدغه و علاقه مندی‌های نسل z رو با تجربه و دانش نسل‌های قبل‌تر ادغام کند تا نتایج جالب و جدیدی در راستای اهداف شغلی هر دو نسل برسد. در قسمت سوم این برنامه چشم پریسکوپ...
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
روز ۲۰۷ یک جنگ خونین

طوفان‌الاقصی؛ حملات بی‌پایان اسرائیل به غزه/ مادورو: جوانان به خیابان‌ها بیایند

در دویست و هفتمین روز حمله اسرائیلی‌ها به غزه، جنگنده‌های این رژیم در چندین نوبت خیابانی در شرق اردوگاه جبالیا واقع در شمال نوار غزه را به شدت بمباران کردند.

کد خبر: ۱۶۴۶۶۰
۰۸:۰۶ - ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

طوفان‌الاقصی؛ حملات بی‌پایان اسرائیل به غزه

دیدارنیوز: در دویست و هفتمین روز تجاوز صهیونیست‌ها به غزه حملات هوایی این رژیم به مناطق مختلف در غزه ادامه یافت.

در دویست و هفتمین روز تجاوز اسرائیلی‌ها به غزه جنگنده‌های این رژیم در چندین نوبت خیابانی در شرق اردوگاه جبالیا واقع در شمال نوار غزه را به شدت بمباران کردند.

خبرنگار المیادین گزارش داد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی نزدیک دانشگاه اسلامی در منطقه «معن» در خان یونس در جنوب نوار غزه را هدف حمله هوایی قرار دادند.

بر اساس این گزارش، هواپیما‌های اسرائیل همچنین خانه‌ای را در محله الزیتون در شهر غزه بمباران کردند.

منابع محلی فلسطین همچنین گزارش دادند که نظامیان صهیونیستی به اردوگاه النصیرت در مرکز نوار غزه حمله کردند.

مهمترین تحولات دویست و هفتمین روز عملیات طوفان الاقصی را در ادامه دنبال می‌کنید:

۰۵:۲۲- مادورو: سرکوب جوانان در آمریکا را محکوم می‌کنیم/ جوانان سراسر جهان به خیابان‌ها بیایند

نیکلاس مادورو رئیس جمهوری ونزوئلا در واکنش به خیزش دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا گفت: ما سرکوب جوانان آمریکایی توسط نیرو‌های امنیتی این کشور که برای محکوم کردن کشتار و نسل‌کشی علیه فلسطینی‌ها بیرون آمده‌اند را محکوم می‌کنیم.

وی ضمن ستایش از اقدام دانشجویان آمریکایی در حمایت از ملت فلسطین و محکوم کردن سخنان نتانیاهو در حق آن‌ها گفت: احترام کاملا خود را به جوانان آمریکایی اعلام می‌کنیم. آن‌ها در مبارزه خود برای صلح شایسته احترام هستند.

مادورو خطاب به جوانان سراسر جهان نیز گفت: من از جوانان سراسر جهان می‌خواهم به خیابان‌ها بیایند و نسل کشی علیه ملت فلسطین را محکوم کنند.

۰۴:۵۷- پلیس آمریکا برای متفرق کردن دانشجویان به اسپری فلفل متوسل شد

پلیس آمریکا برای خارج کردن دانشجویان معترض به جنگ غزه در دانشگاه تگزاس از محوطه دانشگاه به اسپری فلفل متوسل شد.

رسانه آمریکایی گزارش دادند که پلیس آمریکا برای متفرق کردن تحصن دانشجویی حمایت از غزه در دانشگاه ویرجینیا هم به زور متوسل شده است.

همچنین گزارش‌ها حاکی است که پلیس آمریکا تعدادی از فعالان و دانشجویان را که در حال سازماندهی تظاهرات در حمایت از فلسطین در مقابل دانشگاه تولین در نیواورلئان آمریکا بودند، سرکوب و بازداشت کرد.

دانشگاه فلوریدا هم اعلام کرد که ۹ نفر در محوطه دانشگاه به دلیل آنچه نقض قوانین در جریان اعتراضات خوانده شد، بازداشت شدند.

۰۴:۳۶- از مذاکرات قاهره چه خبر؟ بازگشت هیئت حماس از قاهره برای تکمیل رایزنی‌ها

پیام رهبری حماس به گروه‌های مقاومت فلسطین درباره مذاکرات قاهره:

هیئت حماس به قاهره رفت و در آخرین پیشنهادی که به جنبش ارائه شد، درباره چندین موضوع مشورت و رایزنی کرد.

این هیئت به توضیحات و نقطه نظرات میانجیگران مصری و قطری در خصوص جزئیات پیشنهاد اخیر گوش فرا داد.

هیئت حماس برای تکمیل رایزنی‌ها درباره پیشنهاد اخیر درباره آتش بس قاهره را ترک خواهد کرد.

۰۳:۵۷- تداوم حملات هوایی رژیم صهیونیستی به غزه

خبرنگار المیادین گزارش داد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی نزدیک دانشگاه اسلامی در منطقه «معن» در خان یونس در جنوب نوار غزه را هدف حمله هوایی قرار دادند.

بر اساس این گزارش، هواپیما‌های رژیم صهیونیستی همچنین خانه‌ای را در محله الزیتون در شهر غزه بمباران کردند.

منابع محلی فلسطین همچنین گزارش دادند که نظامیان صهیونیستی به اردوگاه النصیرت در مرکز نوار غزه حمله کردند.

۰۳:۴۸- یورش نظامیان صهیونیست به شهر الخلیل

خبرنگار الجزیره قطر گزارش داد که نیرو‌های اشغالگر اسرائیلی به چندین باب منزل در شهر الخلیل در جنوب کرانه باختری یورش بردند. جزئیات بیشتری از این حمله منتشر نشده است.

۰۳:۴۷- مقاومت فلسطین نظامیان صهیونیست را در طولکرم هدف قرار داد

خبرگزاری فلسطینی شهاب گزارش داد که نیرو‌های اشغالگر اسرائیلی در جریان یورش به شهرک عنبتا در طولکرم واقع در شمال غرب کرانه باختری هدف حمله رزمندگان مقاومت فلسطین قرار گرفتند

۰۳:۳۲- تحصن فراگیر در دانشگاه کالیفرنیا در حمایت از غزه

دانشگاه کالیفرنیا ریورساید در همبستگی با ملت فلسطین تحصن خود را آغاز کرده و به صف خیزش دانشجویی آمریکا در مخالفت با رژیم صهیونیستی و محکومیت جنایت و نسل کشی این رژیم در غزه پیوست.

۰۳:۲۵- تظاهرات دانشجویان در حمایت از فلسطین مقابل سفارت اسرائیل در آتن

دانشجویان دانشگاه یونان در حمایت از غزه و همچنین در حمایت و پشتیبانی از خیزش دانشجویی در آمریکا برای دفاع از ملت فلسطین در مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در آتن پایتخت این کشور تظاهرات کردند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی