تیتر امروز

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.
سمانه نایینی:
گفت‌وگوی ویژه دیدارنیوز با یک فعال حوزه روابط عمومی سمن‌ها

سمانه نایینی: "جمع‌آوری" مناسب پسماند است نه کارتن‌خواب‌ها و کودکان کار/ ناکارآمدی شهرداری به سازمان‌های مردم نهاد آسیب زد/ خلع سواد رسانه‌ای پاشنه آشیل روابط عمومی‌ها است

امروز ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی‌هاست و این روز بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز در گفت و گویی با یکی از فعالان حوزه روابط‌عمومی سمن‌ها، چالش‌ها و کاستی‌های این حوزه را بررسی کند.

تعلیق پروازهای لوفت‌هانزا به تهران تمدید شد

باوجود کاهش تنش‌های نظامی میان تهران و تل‌آویو، شرکت هواپیمایی لوفت‌هانزا اعلام کرد که تعلیق پرواز‌های خود به تهران را تا نهم ماه می‌ تمدید کرده است.

کد خبر: ۱۶۴۶۶۱
۰۸:۱۲ - ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

تعلیق پروازهای لوفت‌هانزا به تهران تمدید شد

دیدارنیوز: شرکت هواپیمایی لوفت‌هانزا اعلام کرد که تعلیق پرواز‌های خود از مبدأ و به مقصد تهران را تا نهم ماه می‌ تمدید کرده است.

به نقل از رویترز، شرکت هواپیمایی لوفت‌هانزا اعلام کرد که تعلیق پرواز‌های خود از مبدأ و به مقصد تهران را تا نهم ماه می‌ تمدید کرده است.

این شرکت پیش از این، پرواز‌های برنامه‌ریزی شده خود به تهران، بیروت و تل‌آویو را به دلیل «افزایش تنش بین اسرائیل و ایران» لغو کرده بود.

یکی از سخنگویان این شرکت هواپیمایی در این‌باره اعلام کرده بود: «به طور پیوسته وضعیت خاورمیانه را زیر نظر داریم و با مقام‌ها در تماس نزدیک هستیم. ایمنی مهمانان و اعضای خدمه ما اولویت اصلی لوفت‌هانزا است».

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی