تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

جزئیات وضعیت نگهداری کودکان شکنجه‌دیده ماهشهری پس از آزادی والدینشان

معاون امور اجتماعی اداره‌کل بهزیستی خوزستان با اشاره به آزادی والدین کودک‌آزار ماهشهری و خبر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر اینکه این کودکان مجددا نزد پدر و نامادریشان زندگی می‌کنند گفت: این کودکان در منزل عمویشان نگهداری می‌شوند و بازگشت مجدد آنان نزد والدینشان صحت ندارد.

کد خبر: ۳۹۵۳
۱۱:۲۰ - ۰۹ تير ۱۳۹۷

دیدارنیوز - محمدرضا عباسی با اشاره به آزاد شدن والدین کودک‌آزار ماهشهری که چندی پیش به دلیل آزار و شکنجه سه کودک خردسال خود بازداشت شدند، اظهار کرد: این پدر و نامادری در هفته گذشته به قید وثیقه آزاد شده‌اند.

وی افزود: در حال حاضر این سه کودک نزد عمویشان زندگی می‌کنند. نیروهای اورژانس اجتماعی نیز مرتب در منزل عموی این کودکان حضور پیدا می‌کنند و از اوضاع تحصیل و روحی آنها باخبر هستند. همچنین کمک‌های مالی و معنوی از سوی بهزیستی به این کودکان ارائه می‌شود.

معاون امور اجتماعی اداره‌کل بهزیستی خوزستان گفت: در فضای مجازی خبری مبنی بر اینکه این کودکان مجددا نزد پدر و نامادریشان زندگی می‌کنند منتشر شده بود که این خبر را به کلی تکذیب می‌کنیم. اورژانس اجتماعی ماهشهر نیز برای بررسی این موضوع به منزل این کودکان مراجعه کرده است.

وی با اشاره به آزاد شدن این پدر و نامادری کودک‌آزار نیز عنوان کرد: در خصوص انتقاداتی که در مورد آزادی والدین این کودکان وجود دارد نمی‌توانم اظهارنظر کنم.

 اردیبهشت ماه سال جاری خبری مبنی بر شکنجه سه کودک ماهشهری توسط نامادری و پدرشان رسانه‌ای شد و عکس‌های کودکان شکنجه‌دیده در فضای مجازی منتشر شد. طبق گفته‌های این کودکان والدینشان دهان آنان را با چسب حرارتی می‌بستند و آنها را شکنجه می‌کردند.

در ادامه پدر و نامادری این کودکان دستگیر و روانه زندان شدند اما هفته گذشته خبر آزادی این والدین به قید وثیقه منتشر شد و پس از آن فعالان حوزه اجتماعی نسبت به آزادی این پدر و نامادری انتقاد کرده و از این بابت که احتمال دارد کودکان دوباره نزد پدر و نامادری خود نگهداری شوند ابراز نگرانی کرده‌اند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی