تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

حمله روزنامه کیهان به روزنامه اطلاعات

روزنامه کیهان علیه روزنامه اطلاعات به دلیل یادداشت نویسی مهاجرانی از عناصر «فتنه جنبش سبز» انتقاد کرد

کد خبر: ۳۹۴۰
۱۰:۰۳ - ۰۹ تير ۱۳۹۷

دیدارنیوز - کیهان نوشت:روزنامه اطلاعات اخیراً در صفحات لایی خود ستونی را به عطاءاله مهاجرانی سپرده تا این مهره لندن‌نشین، به بهانه مرور تاریخ، در فضای سیاسی و رسانه‌ای آفتابی شود.

 مهاجرانی درباره عبدالله بن عباس و نسبت او با علی علیه‌السلام مطلب نوشته در حالی که به نظر می‌رسد اگر قرار بود از وی مطلبی منتشر شود، منطقاً باید اعترافات و عبرت‌های او مربوط به دوره فرار و خارج‌نشینی و خیانت به کشور به ویژه در بحبوحه فتنه سبز منتشر می‌شد.

مهاجرانی که در لندن اقامت داشت، در بحبوحه فتنه سبز، گروهی تحت عنوان «اتاق فکر جنبش سبز» را در لندن به همراه سروش و کدیور و بازرگان و اکبر گنجی راه انداخت که پس از ناکامی فتنه، از هم پاشید.

بعدها سندی مربوط به دست خط وی منتشر شد که از سفارت عربستان برای بورسیه کردن پسرش و تأمین مالی او گدایی می‌کرد. پیش از آن نیز مهاجرانی از سوی رژیم سعودی به عضویت یک مرکز فرمالیته گفت‌وگوی ادیان در اروپا درآمده بود. وی همچنین سفری به عربستان داشت و در مراسم جشن شاه سعودی در بندر الجنادربه در کنار مهره‌های فاسدی مانند علیرضا نوری‌زاده و در کنار مقامات سعودی شرکت کرد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی