تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

تشکل‌های دانشجویی در "روز دانشجو" حضور یابند

رییس دانشگاه تهران با بیان اینکه مراسم آغاز سال تحصیلی یک مراسم رسمی است، گفت: تشکل‌های دانشجویی می‌توانند در روز دانشجو مصادف با ۱۶ آذر نکات خود را بیان کنند.

کد خبر: ۳۸۷۲۳
۱۲:۵۷ - ۲۴ مهر ۱۳۹۸

دیدارنیوز - دکتر محمود نیلی احمدآبادی در خصوص اعتراضات دانشجویی در مراسم آغاز سال تحصیلی، افزود: هر سمینار و هر برنامه رسمی که باشد، ممکن است یکی از مقامات کشور حضور داشته باشند و سخنرانی کنند.

وی مراسم آغاز سال تحصیلی را یک مراسم رسمی دانست و اظهار کرد: مراسم آغاز سال تحصیلی یک مراسم رسمی است و در مراسم رسمی افراد مشخصی سخنرانی دارند.

نیلی در خصوص اعتراضات تشکل‌های دانشجویی در زمینه عدم ارتباط با رییس‌جمهور در مراسم آغاز سال تحصیلی، خاطر نشان کرد: مراسم آغاز سال تحصیلی یک مراسم رسمی است و تشکل‌های دانشجویی می‌توانند در روز "۱۶ آذر" (روز دانشجو) حضور یابند.

رییس دانشگاه تهران انتخاب نمایندگان دانشگاهیان برای ارائه سخنرانی در این مراسم را به پیشنهاد دانشکده‌های این دانشگاه دانست و یادآور شد: ما از میان پیشنهادات ارائه شده افرادی را برای سخنرانی انتخاب کردیم.

 امروز با حضور رییس جمهور، وزرای علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مراسم آغاز سال تحصیلی در حالی در دانشگاه تهران برگزار شد که برخی از تشکل‌های دانشجویی اعتراض داشتند که نمایندگان دانشجویی که در این مراسم سخنرانی داشتند، نمایندگان منتخب آنها نبوده و از رییس جمهور درخواست کردند که اجازه صحبت به تشکل‌های دانشجویی داده شود.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی