تیتر امروز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند
رئیس اندیشکده آینده‌اندیشی سیمرغ در گفت‌وگو با دیدارنیوز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند

گفت‌وگوی مهدی مطهرنیا با سرویس بین‌الملل دیدارنیوز حول محور جنگ ایران و اسرائیل و نقش و نقشه آمریکا را ببینید و بخوانید
اینجا جان «کارگر» کالا است!
«دیدارنیوز» به بهانه روز کارگر، آمار ضدو نقیض فوتی های کارگری را بررسی می‌کند:

اینجا جان «کارگر» کالا است!

در این گزارش تنها به گوشه‌ای از نابسامانی حوزه کارگری به ویژه تناقض‌گوی مدیران دولتی در مورد آمار حوادث ناشی از کار خواهیم پرداخت.
فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.

خسارت طغیان رودخانه دیرعلی به ۹ روستای سلماس

به دنبال بارش شدید باران و تگرگ در عصر روز شنبه ۱۲ مرداد، ۹ روستای شهرستان سلماس به علت طغیان رودخانه دیرعلی و ایجاد سیلاب دچار خسارت شدند.

کد خبر: ۳۱۰۹۸
۱۱:۱۹ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۸

خسارت طغیان رودخانه دیرعلی به ۹ روستای سلماس

دیدارنیوز ـ مرتضی اصغری فرماندار سلماس دراین خصوص اظهار کرد: با هماهنگی خوب اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان، خطرات احتمالی سیل در مسیل‌ها و روستا برطرف شد، اما برق و راه ارتباطی ۳ روستای حادثه دیده هنوز قطع است.
 
اصغری تصریح کرد: اکیپ‌های راهداری و تیم‌های اداره برق، جمعیت هلال احمر و نیرو‌های بسیج، نیرو‌های خدمات و آتشنشانی شهرداری سلماس به همراه تمامی ماشین آلات خود در محل‌های سیل زده حضور دارند و در حال امداد رسانی و برآورد خسارات وارده به روستا‌های سیل زده هستند.
 
فرماندار سلماس خاطرنشان کرد: طغیان رودخانه دیرعلی در مسیر پایین دستی خود به سمت روستای صدقیان موجب اختلال در تردد وسایل نقلیه محور سلماس تسوج شده بود که با همت و تلاش نیرو‌های امدادی و خدماتی، یرو‌های پلیس راهور، آتشنشانی و نیرو‌های زحمتکش خدمات شهرداری سلماس، تردد خودرو‌ها در این محور در حال بازگشت به حالت عادی است.
خسارت طغیان رودخانه دیرعلی به ۹ روستای سلماس
وی با اشاره به آمار مصدومین این حادثه گفت: این حادثه ناگهانی موجب مصدوم شدن ۵ نفر شد که ۳ نفر به حالت سرپایی مداوا شده و ۲ نفر نیز در حال مداوا هستند.
 
اصغری اظهار کرد: این سیل موجب وارد آمدن خسارت به زمین‌های کشاورزی و دام‌ها و احشام روستاییان شده که در حال برآورد میزان دقیق خسارات وارده هستیم و به زودی مراتب به اطلاع مردم عزیز خواهد رسید.
 
گفتنی است: نیرو‌های جمعیت هلال احمر به همراه اقلام و چادر‌های امدادی بصورت شبانه عازم روستا‌های سیل زده شده اند و تلاش شبانه روزی نیرو‌های اداره برق و راهداری برای رفع مشکل قطعی برق و انسداد راه‌های ارتباطی روستا‌های سیل زده همچنان ادامه دارد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی