تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

حضور مدیر کل هماهنگی امور استان‌های وزارت جهاد کشاورزی در محل میز ارتباطات مردمی

مشاور وزیر و مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت جهاد کشاورزی طی سفر به خوزستان از محل ستاد ارتباطات مردمی وزارت جهاد کشاورزی مستقر در محل سازمان جهاد کشاورزی خوزستان دیدن کرد.

کد خبر: ۱۴۸۷۰۱
۱۰:۰۶ - ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲

حضور مدیر کل هماهنگی امور استان‌های وزارت جهاد کشاورزی در محل میز ارتباطات مردمی

 

دیدارنیوز‌ -‌ سرویس‌ خوزستان: به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان، سید مجید موسوی مشاور وزیر و مدیرکل هماهنگی امور استان‌های وزارت جهاد کشاورزی همزمان با دومین دوره سفر ریاست جمهوری اسلامی ایران و هیات دولت به استان خوزستان از محل ستاد ارتباطات مردمی وزارت مستقر در محل سازمان جهاد کشاورزی خوزستان دیدن کرد.

وی در حاشیه این بازدید گفت: خوزستان یکی از استان‌های مهم و قطب نخست کشاورزی کشور است.

موسوی در ادامه ضمن اشاره به آغاز برداشت و خرید گندم و کلزا در استان گفت: از آغاز فصل برداشت این دو محصول استراتژیک در استان بیش از ۲۴۰ هزار تن گندم و ۱۶ تن کلزا از کشاورزان استان خریداری شده است.
مشاور وزیر و مدیرکل هماهنگی امور استان‌های وزارت جهاد کشاورزی در خاتمه بیان کرد: روند برداشت و خرید گندم و کلزا در استان ادامه دارد که امیدواریم شاهد رشد بیش از پیش گندم و کلزا این محصولات استراتژیک در استان باشیم

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی