تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

امیرعبداللهیان به مسکو می‌رود؛ رایزنی درباره برجام و اوضاع منطقه

در سفر امیرعبداللهیان به روسیه، قرار است دو طرف درخصوص تحولات روز بین المللی از جمله برجام، اوضاع سوریه، افغانستان، منطقه قفقاز و دریای خزر رایزنی کنند.

کد خبر: ۱۴۶۹۸۵
۱۸:۳۴ - ۰۳ فروردين ۱۴۰۲

امیرعبداللهیان به مسکو می‌رود؛ رایزنی درباره برجام و اوضاع منطقه

دیدارنیوز: وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که وزیر امور خارجه ایران ۲۹ مارس (۹ فروردین) به مسکو می‌رود و با همتای روسی خود دیدار و رایزنی خواهد کرد.

به نقل از صدی البلد، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز (پنجشنبه) اعلام کرد که حسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجه ایران ۲۹ مارس (چهارشنبه آینده) به مسکو سفر می‌کند و با سرگئی لاوروف، همتای روسی خود دیدار و رایزنی خواهد کرد.

وی گفت که دو طرف در این دیدار درخصوص تحولات روز بین المللی از جمله برجام، اوضاع سوریه، افغانستان، منطقه قفقاز و دریای خزر رایزنی خواهند کرد.

سخنگوی وزارت خارجه روسیه همچنین گفت که در سایه توافق ایران و عربستان برای ازسرگیری روابط، لاوروف و امیرعبداللهیان درمورد بهبود اوضاع منطقه خاورمیانه نیز تبادل نظر می‌کنند.

وی تاکید کرد که موضوعات تجاری و اقتصادی از جمله اجرایی کردن پروژه‌های زیرساختی مشترک در زمینه‌های حمل و نقل و انرژی نیز از محور‌های سفر امیرعبداللهیان خواهد بود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی