تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

پرسپولیس - نفت مسجدسلیمان؛ بازگشت به ریل پیروزی!

پس پیروزی بزرگ و ارزشمند برابر سپاهان در جام حذفی فوتبال، سرخ‌پوشان پایتخت امیدوارند به روند خوب خود در لیگ بازگردند و دوباره صدرنشین شوند.

کد خبر: ۱۴۵۸۶۴
۱۲:۲۲ - ۰۸ اسفند ۱۴۰۱

پرسپولیس - نفت مسجدسلیمان؛ بازگشت به ریل پیروزی!

دیدارنیوز: پرسپولیس در دیداری از هفته بیست‌ویکم به مصاف نفت مسجدسلیمان می‌رود.

دیدار‌های هفته بیست‌ویکم لیگ روز دوشنبه ۸ اسفند با برگزاری ۳ مسابقه آغاز خواهد شد که در یکی از این دیدار‌ها از ساعت ۱۷ پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان نفت مسجدسلیمان است. سرخ‌پوشان پس از کسب پیروزی بزرگ در جام‌حذفی مقابل سپاهان امیدوارند که به روند خوب خود در لیگ بازگردند.

۱- پرسپولیس با ۳۹ امتیاز در رده دوم جدول است. این تیم با پیروزی در این دیدار شانس بازگشت به صدر را دارد، ولی ممکن است نتایج این هفته به گونه‌ای رقم بخورد که پرسپولیس به رده سوم سقوط کند.

۲- نفت مسجدسلیمان با ۱۲ امتیاز در رتبه پانزدهم جدول است و در منطقه سقوط قرار دارد. این تیم برای فرار از ۲ رده پایانی کار سختی دارد و حتی با پیروزی در این بازی مهم، این تیم صعودی در جدول نخواهد داشت، ولی با از دست دادن امتیاز امکان دارد دوباره قعرنشین شوند.

۳- پرسپولیس در ۶ بازی گذشته به ۳ برد، ۲ باخت و یک تساوی دست یافته است. این تیم در هفته‌های اخیر از فرم ایده‌آل خارج شده است و در ۴ بازی قبلی تنها ۴ امتیاز کسب کرده. این روند باعث شد که پرسپولیسی که با اقتدار صدرنشین لیگ بود، حتی جایگاه دوم را در خطر ببیند. نفت مسجدسلیمان هم در ۶ بازی گذشته ۳ تساوی و ۳ باخت داشته. این تیم با آمدن رضا عنایتی متحول شده و در ۴ بازی با هدایت این مربی فقط در یک مسابقه شکست خورده است.

۴- بر اساس آمار «متریکا»، پرسپولیس استاد فوتبال مالکانه است و در مالکیت توپ، دقت پاس و تعداد پاس، بهترین آمار را در این فصل دارد. آمار فنی نشان می‌دهد که جایگاه نفت مسجدسلیمان در جدول متناسب با عملکرد این تیم نیست و نفت مسجدسلیمان تنها در نرخ تبدیل شوت به گل، دقت شوت و دریبل موفق جزو ۳ تیم ضعیف لیگ است.

۵- این دیدار تقابل بهترین و بدترین خط دفاع لیگ است. نفت مسجدسلیمان علاوه بر ضعف در دفاع، در گلزنی هم ضعیف است. این تیم در ۹ بازی گذشته تنها یک گل زده است. نفت مسجدسلیمان دقیقاً یک نیم‌فصل است که به پیروزی نرسیده که طولانی‌ترین روند بدون برد یک تیم در این دوره از لیگ است.

۶- پرسپولیس در ۴ تقابل اخیر با نفت مسجدسلیمان به پیروزی رسیده است. نفت مسجدسلیمان با قبول ۸ شکست برابر تیم‌های تحت هدایت یحیی گل‌محمدی، به هیچ مربی‌ای بیشتر از این نباخته است، ولی عنایتی در ۲ تقابلی که با پرسپولیس به عنوان مربی داشته، به تساوی رسیده است.

۷- در تقابل‌های دو تیم، ۴ بازیکن با ۲ گل بهترین عملکرد را داشته‌اند. یورگن لوکادیا، مهدی عبدی، علی علیپور و رضا اسدی این بازیکنان هستند که از این بین مهدی عبدی در حال حاضر در ترکیب دو تیم حاضر است.

۸- علیرضا بیرانوند با نمره ۷.۳۸ بهترین بازیکن پرسپولیس در این فصل و دومین بازیکن برتر لیگ است. یورگن لوکادیا مهاجم جدا شده پرسپولیس با ۶ گل بهترین آمار را در این تیم دارد. پیمان رنجبری با نمره ۶.۸۷ بهترین بازیکن نفت مسجدسلیمان است. این بازیکن در کنار رضا دهقانی بهترین گلزنان نفت مسجدسلیمان هستند.

۹- احمد گوهری دروازه‌بان پرسپولیس قبلاً در نفت مسجدسلیمان بازی کرده و رضا دهقانی و میثم نقی‌زاده هم سابقه بازی در پرسپولیس و کار کردن با گل‌محمدی را دارند.

۱۰- سعید صادقی و شیخ دیاباته ۲ بازیکن پرسپولیس هستند که همچنان شرایط بازی ندارند. میلاد شیخ سلیمانی به دلیل محرومیت و میثم نقی‌زاده به‌خاطر آسیب‌دیدگی غایب هستند.

۱۱- کوپال ناظمی این مسابقه را سوت خواهد زد. این داور فصل گذشته دیدار رفت دو تیم در ورزشگاه آزادی را قضاوت کرد که با برتری یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی