تیتر امروز

فریدون مجلسی: گفتند صلاحیت ندارید و شامل پاکسازی شده‌اید
برنامه تاریخ شفاهی دیدارنیوز در گفتگو با یک کهنه دیپلمات (بخش اول)

فریدون مجلسی: گفتند صلاحیت ندارید و شامل پاکسازی شده‌اید

در قسمت اول گفتگو با فریدون مجلسی به زندگی خصوصی‌اش از کودکی تا استخدام او در وزارت امور خارجه پرداختیم. در دقایق پایانی از این قسمت، مجلسی از شرایط سخت کارکردن با روسای انقلابی خود می‌گوید.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز:

بیش از ۵ هزار کنتور برق در اهواز نقص دارند

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز از بررسی و تست فنی بیش از ۶۰ هزار و ۱۲۷ دستگاه کنتور برق در کلانشهر اهواز در راستای حفظ پایداری شبکه و کاهش تلفات انرژی و اطمینان از سلامت لوازم اندازه‌گیری خبر داد و گفت: بیش از ۵ هزار از کنتورهای برق مشترکان اهوازی دارای نقص فنی هستند.

کد خبر: ۱۴۵۵۹۷
۲۱:۴۶ - ۰۲ اسفند ۱۴۰۱

بیش از ۵ هزار کنتور برق در اهواز نقص دارند

دیدارنیوز _ سرویس‌ خوزستان: عبدالحمیدعباس شیاری  اظهارکرد: از ابتدای امسال تاکنون در راستای کمک به رفاه و آسایش شهروندان و حفظ پایداری شبکه برق اهواز بیش از ۶۰ هزار و ۱۲۷ دستگاه کنتور برق بررسی و تست فنی شدند.
وی افزود: دستکاری و معیوب بودن کنتور مشترکان از جمله عوامل تاثیرگذار در ایجاد ناپایداری شبکه است و شناسایی دقیق این عوامل علاوه بر کمک به حفظ حقوق متقابل توزیع کننده انرژی و مصرف کنندگان، به کاهش تلفات نیز منجر می‌شود.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: شناسایی عوامل فنی و غیرفنی به منظور حفظ پایداری شبکه یکی از اقدامات بسیار مهم در شبکه است و از این رو در دستور کار قرار دارد.
شیاری عنوان کرد: تست و بررسی کنتور طی ۱۱ ماهه سال جاری به نسبت دوره مشابه رشد ۷۵درصدی داشته است که با توجه به افزایش مصرف انرژی و مشکلات تولید، شناسایی عوامل موثر در ایجاد تلفات، اهمیت زیادی دارد. بررسی فنی و تست مستمر لوازم اندازه‌گیری برق مشترکان، زمینه جلوگیری از نوسان ولتاژ در سطح شبکه را فراهم می‌کند و این مساله را به حداقل می‌رساند.
وی افزود: با تلاش‌های انجام‌شده در سال ۱۴۰۱، از مجموع کنتورهای بررسی شده در اهواز، پنج هزار و ۳۶۷ دستگاه کنتور برق دارای نقص بودند. همچنین در بخش دیماندی تعداد ۹ هزار و ۶۵ دستگاه بررسی و از این تعداد ۲ هزار و ۳۴۰ دستگاه دارای نقص شناسایی و تعویض شد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی