تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

نماینده مجلس: بچه‌های مذهبی و انقلابی هم از گرانی خسته شده‌اند!

گرانی و قیمت‌های عجیب و غریب اقلام اساسی در دولت سیزدهم باعث شده تا صدای بچه‌های مذهبی و انقلابی هم به آسمان برود. احمدحسین فلاحی، نماینده همدان در مجلس گفت: وضعیت بازار به گونه‌ای شده که حتی بچه‌های مذهبی و انقلابی هم از آن خسته شده‌اند.

کد خبر: ۱۴۵۴۷۸
۱۰:۰۶ - ۰۱ اسفند ۱۴۰۱

نماینده مجلس: بچه‌های مذهبی و انقلابی هم از گرانی خسته شده‌اند!

دیدارنیوز: نماینده همدان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از وضعیت بازار و گرانی‌ها گفت: وضعیت بازار به گونه‌ای شده که حتی بچه‌های مذهبی و انقلابی هم از آن خسته شده‌اند.

حجت الاسلام احمدحسین فلاحی در جلسه علنی امروز (دوشنبه) در تذکری گفت: وضعیت بازار خوب نیست؛ این‌که فقط گفته شود معاون اول در مجلس حضور پیدا کرده و توضیح دهد، فایده ندارد.

وی با بیان این‌که «در دیدار اخیر با رهبری عاملان وضع موجود در صف اول نشستند» ادامه داد: فکر می‌کنم مجلس در راس امور نیست، چون نزدیک به ۳۰ پرونده از دولت قبل را به دستگاه قضایی فرستاد، اما این پرونده‌ها مورد رسیدگی قرار نگرفت. این موارد را رییس مجلس پیگیری کند تا حداقل پاسخی به زحمات دوستان داده شود.

این نماینده مجلس با بیان این‌که «مردم در کف جامعه از ما مطالبه دارند»، گفت: مردم می‌پرسند مقصر وضع موجود چه کسی است، اگر مقصر دولت قبل بوده و کم کاری کرده، چرا محاکمه نمی‌شود؟ این موارد را رییس مجلس به رییس دستگاه قضا منتقل کند، چون ما در طول یکسال گذشته منتظر وقت ملاقات هستیم؛ اگر هم دولت فعلی ناکارآمد است باید مجلس پاسخگو باشد.

فلاحی در پایان مجددا بیان کرد: امروز وضعیت بازار و مردم خوب نیست و حتی بچه‌های مذهبی و انقلابی از این وضعیت خسته شده‌اند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی