تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

مسوول لرزه‌نگاری کرمانشاه: ارتباطی بین زلزله خوی و ترکیه نیست

مسئول شبکه لرزه‌نگاری استان کرمانشاه با بیان اینکه زلزله ترکیه ارتباطی با گسل‌های ایران ندارد، گفت: ارتباطی بین زلزله خوی و ترکیه نیست.

کد خبر: ۱۴۴۸۱۴
۱۸:۵۲ - ۱۷ بهمن ۱۴۰۱

مسوول لرزه‌نگاری کرمانشاه: ارتباطی بین زلزله خوی و ترکیه نیست

دیدارنیوز: فرهاد فروزی اظهار داشت: روند گسل‌ها در استان کرمانشاه طبیعی است و از صبح امروز تاکنون مسئله خاصی مشاهده نشده است.

وی عنوان کرد: گاهی بعد از وقوع زلزله‌های بزرگ ممکن است گسل‌های نواحی اطراف نیز فعال شوند، اما در استان کرمانشاه تغییر خاصی مشاهده نشده است.

فروزی به تسنیم گفت: زلزله ترکیه مربوط به زون گسلی جدایی است و ارتباطی با گسل‌های ایران ندارد و مباحث مطرح شده در زمینه فعال شدن گسل‌های غرب کشور شایعه است.

مسئول شبکه لرزه‌نگاری استان کرمانشاه بیان کرد: ارتباطی بین زلزله خوی و ترکیه وجود ندارد، زیرا زلزله خوی در مقیاس کوچک بوده و زون گسلی آن جدا از زون گسلی ترکیه است.

وی با بیان اینکه ۶ ایستگاه زلزله نگاری در استان کرمانشاه وجود دارد افزود: این ایستگاه‌ها در شهرستان‌های کرمانشاه، کنگاور، هرسین، جوانرود، گهواره و سنقر و کلیایی قرار دارند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی