تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

پایان شگفتی‌سازی در مسترز؛ «وفایی» حذف شد

حسین وفایی، ستاره اسنوکر کشورمان که در دور اول مسابقات مسترز انگلیس با غلبه بر مارک سلبی مرد شماره ۲ جهان یک شگفتی بزرگ را رقم زده بود، با شکست نزدیک برابر جک لیزووسکی از دور رقابت‌ها کنار رفت.

کد خبر: ۱۴۳۴۶۱
۱۰:۳۱ - ۲۳ دی ۱۴۰۱

مسابقات مسترز؛ «وفایی» حذف شد

دیدارنیوز: حسین وفایی که به عنوان نخستین ایرانی به مسابقات مسترز اسنوکر راه یافته بود با شکست در دومین دیدار خود از جدول این رقابت‌ها کنار رفت.

دومین دیدار حسین وفایی در رقابت‌های مسترز اسنوکر مقابل «جک لیزووسکی» نماینده کشور انگلیس برگزار شد.

در این دیدار وفایی با نتیجه ۶ به ۴ شکست خورد در حالی که در «فریم» ۴ موفق شد «بریک» ۱۴۳ را به ثبت برساند. نماینده اسنوکر کشورمان در ابتدا ۲ بر صفر عقب افتاد، اما در ادامه موفق شد ۳ بر ۲ از «لیزووسکی» پیشی بگیرد، اما حریف انگلیسی از فرصت‌های بوجود آمده در بازی استفاده بهتری کرد و در پایان موفق شد ۶ بر ۴ پیروز شود و به دور بعدی این رقابت‌ها راه پیدا کند.

وفایی با شکست در این دیدار از جدول مسابقات مسترز کنار رفت در حالی که او در نخستین دیدار خود به یک برد تاریخی برابر «مارک سلبی» دومین مرد اسنوکرباز جهان دست یافت.

مسابقات مسترز از معتبرترین رقابت‌ها در دنیای اسنوکر است. حسین وفایی به عنوان نخستین ایرانی به جدول ۱۶ نفره این رقابت‌ها راه یافت.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی