تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

درخواست فرانسه از کشور‌های اروپایی؛ از چینی‌ها تست کرونا بگیرید

همزمان با افزایش شیوع کووید ۱۹ در چین، فرانسه از تمام کشور‌های اتحادیه اروپا درخواست کرد تا از مسافرانی که از چین به اروپا می‌آیند، تست کرونا بگیرند.

کد خبر: ۱۴۲۸۶۵
۱۱:۴۹ - ۱۲ دی ۱۴۰۱

درخواست فرانسه از کشور‌های اروپایی؛ از چینی‌ها تست کرونا بگیرید

دیدارنیوز: در حال حاضر فرانسه، ایتالیا و اسپانیا تنها کشور‌های اتحادیه اروپا هستند که الزام به تست کرونا از مسافران از مبدا چین را انجام می‌دهند.

این در حالی است که همه مقامات اتحادیه اروپا در نشستی در بروکسل پیش از کریسمس بر سر این موضوع به توافق نرسیدند و مذاکرات بیشتر اتحادیه اروپا قرار است در هفته پیش‌رو برگزار شود.

فرانسه از روز یکشنبه از مسافرانی که از چین می‌آیند می‌خواهد تا نتیجه منفی تست کرونای خود را ارائه دهند و به‌طور تصادفی نیز از آن‌ها آزمایش می‌گیرد.

فرانسوا براون، وزیر بهداشت فرانسه در فرودگاه شارل دوگل پاریس گفت: فرانسه برای اعمال این روش در سراسر اتحادیه اروپا تلاش خواهد کرد.

براون در پاسخ به این سوال که یک مسافر از مبدا چین که مبتلا به کرونا است می‌تواند به یکی دیگر از کشور‌های اتحادیه اروپا برود و از آنجا بدون کنترل به فرانسه سفر کند، گفت: به همین دلیل است که ما در سراسر اتحادیه اروپا باید هماهنگ باشیم تا کارآمدی بالاتر رود.

اقدامات جدید تا ۳۱ ژانویه در فرانسه برقرار خواهد بود. هر هفته شش پرواز از چین به سمت فرانسه انجام می‌شود و اگر پرواز‌های هنگ‌کنگ نیز به آن اضافه شود به ۱۰ پرواز می‌رسد.

به گزارش یورونیوز، در صورت مثبت شدن آزمایشِ هر یک از مسافران، آن‌ها باید به مدت هفت روز خود را قرنطینه کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی