تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

ورود اسنپ و تپسی به ۸۰۰ متری فرودگاه امام ممنوع شد!

سعید چلندری، سرپرست فرودگاه امام اعلام کرد که در بازدید معاون دادستانی از این فرودگاه مشکلات رانندگان تاکسی بررسی و دستور داده شد رانندگان تاکسی اینترنتی اسنپ و تپسی از مکانی در شعاع ۸۰۰ متری این فرودگاه برای سرویس‌دهی به مسافران استفاده کنند.

کد خبر: ۱۴۲۴۸۹
۱۹:۲۳ - ۰۴ دی ۱۴۰۱

ورود اسنپ و تپسی به ۸۰۰ متری فرودگاه امام ممنوع شد

دیدارنیوز: سرپرست فرودگاه امام خبر داد دادستانی ورود تاکسی‌های اینترنتی به شعاع ۸۰۰ متری این فرودگاه را ممنوع کرده است.

سعید چلندری در گفت‌وگویی با تسنیم اعلام کرد در بازدید معاون دادستانی از این فرودگاه مشکلات رانندگان تاکسی بررسی و دستور داده شد رانندگان تاکسی اینترنتی اسنپ و تپسی از مکانی در شعاع ۸۰۰ متری این فرودگاه برای سرویس‌دهی به مسافران استفاده کنند.

به گفته‌ او این دستور بر اساس نظر این فرودگاه بوده تا رانندگان اسنپ و تپسی مانع فعالیت رانندگان تاکسی فرودگاه که ساعت‌ها برای انجام سرویس در نوبت هستند، نشوند.

سرپرست فرودگاه امام همچنین از طراحی نرم‌افزار تاکسی فرودگاه امام توسط یک شرکت دانش‌بنیان خبر داده و گفت: «فرودگاه امام اولین فرودگاه کشور است که به این نرم‌افزار مجهز می‌شود. این نرم‌افزار از اپ تپسی و اسنپ کارایی بیشتری داشته و بسیار کاربردی است. مسافران در زمان ورود به سالن فرودگاه می‌توانند این نرم‌افزار کاربردی را روی تلفن‌های همراه خود نصب کنند و از خدمات آن استفاده کنند.»

در واکنش به این خبر عضو کمیسیون عمران مجلس اعلام کرده که موضوع را از مراجع تصمیم‌گیر سؤال خواهد کرد. رحمت‌اله فیروزی پوربادی به ایسنا گفته: «در دسترس بودن خدمات از حقوق شهروندی است و اولویت اول مسئولان در اتخاذ تصمیم باید خدمات رسانی بهتر به مردم باشد. این‌که این تصمیم بر چه مبنایی گرفته شده و این‌که آیا تاکسی‌های فرودگاه ظرفیت پاسخگویی به نیاز تمام مسافران را دارند جای سوال داشته و بنده قطعا این موضوع را از مراجع تصمیم‌گیر دنبال خواهم کرد.»

محمد خلج روابط عمومی اسنپ به زومیت می‌گوید این شرکت هیچ نامه‌ای در این زمینه دریافت نکرده و هیچ مذاکره‌ای با این شرکت انجام نشده است.

همچنین به گفته‌ روابط عمومی تپسی از آنجا که این موضوع به تازگی در خبر‌ها اعلام شده، این شرکت از جزئیات آن باخبر نیست.

به گفته‌ سرپرست فرودگاه امام جلسه هماهنگی نهایی در هفته جاری با شرکت‌های مذکور برگزار می‌شود.

مشکلات تاکسی‌های اینترنتی برای ارائه خدمت در فرودگاه‌ها تابه‌حال شهربه‌شهر و بنابه سلیقه فرودگاه‌ها متفاوت بود. در گذشته هم رانندگان تاکسی‌های فرودگاهی نسبت به فعالیت اسنپ و تپسی اعتراض کرده بودند. سال ۱۳۹۶ آن‌ها با تجمع مقابل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از مسئولان خواسته بودند به مشکلاتشان رسیدگی کنند.

همچنین در مهر ماه ۱۳۹۷ مدیرعامل وقت این شرکت فرودگاهی از ممنوعیت ورود اسنپ و تپسی به این فرودگاه خبر داده و گفته بود طبق برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته ورود تاکسی‌های اینترنتی و پلاک‌های شخصی که قصد جابجایی مسافران را دارند نباید ادامه پیدا کند. اما این اتفاق نیفتاد. موضوع اپلیکیشن فرودگاه امام هم همان زمان مطرح شده و قرار بود به بهره‌برداری برسد.

حالا تصمیم دادستانی در مورد فرودگاه امام نشان از اولویت دادن به مشکلات تاکسی‌های فرودگاه نسبت به دسترسی مردم دارد.

منبع: زومیت

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی