تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
پس از صعود به فینال جام جهانی مطرح شد

مسی: ما دیوانه فوتبال هستیم

لیونل مسی، کاپیتان تیم آرژانتین پس از صعود آلبی‌سلسته به فینال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، گفت که این تیم گروهی از بازیکنان دیوانه فوتبال است و در هر بازی با انگیزه‌ای زیاد به میدان می‌رود.

کد خبر: ۱۴۱۹۵۰
۰۹:۱۰ - ۲۳ آذر ۱۴۰۱

مسی: ما دیوانه فوتبال هستیم

دیدارنیوز: کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین از صعود آلبی‌سلسته به فینال جام جهانی ۲۰۲۲ ابراز خرسندی کرد.

لیونل مسی پس از پیروزی ۳ بر صفر این تیم برابر کرواسی و صعود به فینال جام جهانی قطر در دیداری که خودش بهترین بازیکن آن لقب گرفت، به خبرنگاران گفت: الان چیز‌های زیادی در سرم می‌گذرد. جوی بسیار احساسی است. ما شادی این مردم و خانواده‌ها را در تمام طول جام جهانی دیده‌ایم. امشب یک پیروزی باورنکردنی کسب کردیم و الان به جایی رسیده‌ایم که می‌خواستیم باشیم.

مسی افزود: از موفقیتی که کسب کرده‌ایم واقعاً لذت می‌برم. ما جام را با شکست (مقابل عربستان) شروع کردیم، اما از هواداران‌مان خواستیم که به ما و توانایی‌مان برای انجام کاری که بلد هستیم، ایمان داشته باشند. این تیم گروهی از بازیکنان دیوانه فوتبال است. من واقعاً از همه چیز راضی‌ام. با خانواده‌ام موافقم. این جام برای من نهایت چیزی است که می‌خواهم. روز‌های سختی بر ما گذشته است، اما امروز توانستیم به موفقیتی تماشایی دست پیدا کنیم.

مسی در جام جهانی قطر پنج گل زده و سه پاس گل داده است. او در پاسخ به این سؤال که آیا این بهترین عملکرد او در تمام ادوار حضورش در جام‌های جهانی است، گفت: نمی‌دانم. فقط می‌دانم که حس خوبی دارم و در هر بازی با انگیزه‌ای زیاد به میدان می‌روم. تیم ما واقعاً بازیکنانی از خودگذشته دارد. با وجود خستگی ناشی از بازی‌های قبلی، با تمام توان‌مان تلاش کردیم.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی