تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

سلاح ایران در جام جهانی چیست؟

روزنامه عربستانی الریاضیه در آستانه شروع بازی‌های حساس جام جهانی قطر به تحلیل وضعیت تیم ملی ایران پرداخت و با تیتر «معجون کی‌روش سلاح ایران در جام جهانی» نوشت: هواداران تیم ملی فوتبال ایران امید زیادی دارند که تیم با هدایت کی‌روش در جام جهانی ۲۰۲۲ تاریخ ساز شود و برای نخستین بار به دور بعد صعود کند.

کد خبر: ۱۴۰۲۷۶
۱۱:۱۳ - ۲۲ آبان ۱۴۰۱

سلاح ایران در جام جهانی چیست؟

دیدارنیوز: روزنامه عربستانی براین باور است که تفکرات کی‌روش می‌تواند باعث تاریخ‌سازی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ و صعود این تیم به دور بعد شود.

به نقل از الریاضیه، تیم ملی فوتبال ایران یکی از تیم‌هایی است که در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر حضور دارد. فوتبال ایران چند روز قبل از آغاز جام جهانی در یک شرایط نامتوازنی به سر می‌برد، به ویژه بعد از درخواست اوکراین برای حذف ایران از جام جهانی و البته تغییراتی در کادرفنی این تیم باوجود آنکه اسکوچیچ توانست آن‌ها را خیلی زود به جام جهانی برساند.

فدراسیون فوتبال ایران چند هفته قبل از برگزاری جام جهانی تصمیم گرفت که دراگان اسکوچیچ را به خاطر تنش بعضی از بازیکنان با او از کار برکنار کند و دوباره دست به دامن کارلوس کی روش سرمربی سابق تیم شود. کی‌روش پیش از این در سال ۲۰۱۱ هدایت تیم ملی فوتبال ایران را برعهده گرفت و تا سال ۲۰۱۹ در این تیم بود و توانست دو بار پیاپی این تیم را به جام جهانی برساند.

تفکرات و نقشه‌های کی روش سلاح ایران برای موفقیت در جام جهانی هستند. این روزنامه عربستانی با تیتر، معجون کی‌روش سلاح ایران در جام جهانی نوشت: هواداران تیم ملی فوتبال ایران امید زیادی دارند که تیم با هدایت کی‌روش در جام جهانی ۲۰۲۲ تاریخ ساز شود و برای نخستین بار به دور بعد صعود کند.

الریاضیه در ادامه گزارش خود نوشت: در ترکیب تیم ملی فوتبال ایران بازیکنانی مثل سردار آزمون، مهدی طارمی و امید نورافکن بازی می‌کنند. سرشناس‌ترین بازیکن ایران مهدی طارمی است که در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا درخشید تا جایی که توانست در مرحله گروهی ۵ گل به ثمر رساند و دو پاس گل بدهد تا بیشترین نقش را در صعود پورتو به دور بعد داشته باشد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی