تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

اعلام نتایج نهایی آزمون کاردانی به کارشناسی

معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام نتایج نهایی آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۱ در رشته‌های تحصیلی با آزمون و پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی و همچنین از اعلام اسامی معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت رشته تحصیلی نیمه متمرکز فوریت‌های پزشکی پیش‌بیمارستانی خبر داد.

کد خبر: ۱۳۷۹۲۹
۱۷:۱۳ - ۰۴ مهر ۱۴۰۱

اعلام نتایج نهایی آزمون کاردانی به کارشناسی

دیدارنیوز: حسن مروتی ضمن اعلام این خبر، توضیح داد: در آزمون کاردانی به کارشناسی امسال از تعداد ۵۷ هزار و ۴۲۲ داوطلب شرکت کننده تعداد ۱۱ هزار و ۱۵۳ داوطلب با آزمون و تعداد ۴۶ هزار و ۲۶۹ داوطلب در رشته‌های بدون آزمون نام‌نویسی کردند.

معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور افزود: در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۱ بیش از ۴۴ هزار نفر پذیرفته شده‌اند که از این تعداد ۱۷۹۱ داوطلب از طریق رشته‌های با آزمون و بیش از ۴۲ هزار داوطلب از طریق رشته‌های صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی پذیرش شدند.

مروتی تاکید کرد: پذیرفته‌شدگان نهایی برای اطلاع از نحوه ثبت‌نام، تاریخ ثبت‌نام و مدارک لازم برای ثبت‌نام علاوه بر مدارک مندرج در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش، در تاریخ ۹ مهر ماه به درگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه و یا مؤسسه آموزش عالی محل قبولی خود مراجعه کنند.

وی در خصوص معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت پذیرش رشته تحصیلی نیمه‌متمرکز کارشناسی ناپیوسته فوریت‌های پزشکی نیز گفت: آن‌دسته از متقاضیانی که فهرست اسامی آنان جزو معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت پذیرش رشته تحصیلی نیمه متمرکز کارشناسی ناپیوسته فوریت‌های پزشکی (کد رشته‌محل‌های ۱۱۸۵ تا ۱۲۲۸ مربوط به کد رشته امتحانی ۱۱۴ گروه آموزشی پزشکی) در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش اعلام شده، لازم است برای آگاهی از زمان و مکان برگزاری مصاحبه، به اطلاعیه‌ای که در روز دوشنبه، ۲۵ مهرماه در درگاه اطلاع رسانی این سازمان درج خواهد شد، مراجعه کنند.

به گزارش روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور، کارنامه علمی داوطلبان همزمان با اعلام نتیجه در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان منتشر شده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی