تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

بررسی صلاحیت «زاهدی‌وفا» در دستورکار مجلس

محسن دهنوی، عضو هیات رئیسه مجلس از بررسی برنامه‌های محمدهادی زاهدی‌وفا، وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مجلس خبر داد.

کد خبر: ۱۳۷۵۴۴
۰۷:۵۷ - ۲۸ شهريور ۱۴۰۱

بررسی صلاحیت «زاهدی‌وفا» در دستورکار مجلس

دیدارنیوز: عضو هیات رئیسه مجلس از بررسی برنامه‌های وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مجلس خبر داد.

سید محسن دهنوی با اعلام این خبر گفت: محمدهادی زاهدی‌وفا، وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان بیست و چهارمین وزیر پیشنهادی جهت اخذ رأی اعتماد نمایندگان مردم به مجلس یازدهم معرفی شده است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس یازدهم اظهار داشت: تا پیش از این مجلس یازدهم برنامه و صلاحیت ۲۳ وزیر پیشنهادی دولت‌های دوازدهم و سیزدهم را بررسی کرده که از این تعدادد و وزیر پیشنهادی مربوط به دولت دوازدهم و ۲۱ وزیر پیشنهادی نیز در دولت فعلی بوده که از این ۲۳ وزیر پیشنهادی، تعداد ۲۰ نفر با کسب رأی اعتماد نمایندگان بر کرسی وزارت نشسته‌اند.

عضو هیات رئیسه مجلس افزود: موضوع بررسی برنامه و صلاحیت محمدهادی زاهدی‌وفا، وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز پس از اعلام وصول در جلسه علنی روز سه‌شنبه ۲۹ شهریور با ارسال به کمیسیون‌های تخصصی مجلس آغاز و پس از اخذ گزارش‌ها، ظرف مدت یک هفته موضوع در دستورکار جلسه علنی روز یکشنبه ۱۰ مهرماه مجلس قرار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده، وزیر پیشنهادی علاوه بر کمیسیون‌های تخصصی مربوطه طی روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری در سایر کمیسیون‌های تخصصی مجلس نیز حضور یافته و به تشریح برنامه‌ها و دفاع از صلاحیت خویش می‌پردازد.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی