تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

رایزنی رئیس موساد با مقام‌های آمریکایی درباره ایران

دفتر نخست‌وزیری اسرائیل اعلام کرد که رئیس موساد در جریان سفر به آمریکا با مقام‌های ارشد اطلاعاتی و امنیتی این کشور درباره ایران رایزنی کرده است.

کد خبر: ۱۳۷۰۱۷
۰۸:۴۹ - ۱۸ شهريور ۱۴۰۱

دیدار رئیس موساد با مقام‌های آمریکایی درباره ایران

دیدارنیوز: دفتر نخست‌وزیری اسرائیل اعلام کرد که «دیوید بارنیا» رئیس موساد در جریان سفر به آمریکا با مقام‌های ارشد اطلاعاتی و امنیتی این کشور درباره ایران رایزنی کرده است.

دفتر نخست‌وزیر اسرائیل با تکرار برخی مواضع ضدایرانی، مدعی شد که بارنیا در جریان این دیدار‌ها تأکید کرده است که اسرائیل در برابر رفتار‌های ایرانی آرام نخواهد نشست.

بارنیا در جریان سفر به آمریکا با «ویلیام برنز» رئیس سازمان سیا، «جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی، «لوید آستین» وزیر دفاع، «مارک میلی» رئیس ستاد مشترک، «کریستوفر رای»، رئیس اف‌بی‌آی و دیگر مقام‌های ارشد امنیت ملی ایالات متحده دیدار کرده است.

رئیس موساد گفت که مقام‌های آمریکایی به او اطمینان داده‌اند که واشنگتن به امنیت اسرائیل متعهد بوده و اجازه دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای را نخواهد داد.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی