تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

اوباما برنده‌ «جایزه امی» شد

باراک اوباما رئیس جمهوری پیشین آمریکا برنده جایزه امی شد. جایزه اِمی - Emmy Award یک جایزه آمریکایی برای تولیدات تلویزیونی است که معمولا به عنوان معادل اسکار برای تلویزیون محسوب می‌شود.

کد خبر: ۱۳۶۷۲۲
۰۹:۰۶ - ۱۳ شهريور ۱۴۰۱

اوباما برنده‌ جایزه «امی» شد

دیدارنیوز: باراک اوباما رئیس جمهوری اسبق آمریکا برای روایت‌گری در یک سریال مستند، برنده جایزه امی شد.

به نقل از هالیوود ریپورتر، این نخستین جایزه امی اوباما است. پارک‌های ملی بزرگ ما، مستندی پنج قسمتی درباره بزرگترین زیستگاه‌های جانوری در سراسر جهان است که اوباما در آن نقش راوی را ایفا می‌کند.

این بخشی از پروژه همکاری چندساله اوباما با نتفلیکس است.

رئیس جمهوری پیشین آمریکا، برای گویندگی در قسمتی از این سریال با عنوان «دنیایی از شگفتی - A World of Wonder» شامل بررسی سواحل آفریقا، جزایر ژاپن و دیواره مرجانی بزرگ استرالیا مورد تقدیر قرار گرفت.

اوباما پیشتر نیز در سال ۲۰۰۹ برنده جایزه صلح نوبل شد.

اوباما برنده‌ جایزه «امی» شد

جایزه اِمی - Emmy Award یک جایزه آمریکایی برای تولیدات تلویزیونی است که معمولا به عنوان معادل اسکار برای تلویزیون محسوب می‌شود.

سابقهٔ جایزه اِمی به سال ۱۹۴۹ میلادی بازمی‌گردد، اما به تدریج جوایز آن متنوع شده‌است. مثلا جایزه مربوط به برنامه‌های روزانه، نخستین بار در سال ۱۹۷۲ اعطا شد و از سال ۱۹۷۴ به طور مستقل برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی