تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

پیام مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان بمناسبت هفته دولت

پیام مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان بمناسبت هفته دولت"عباس صدریان فر" مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان در پیامی به خانواده بزرگ صنعت آب و برق فرارسیدن هفته دولت را تبریک گفت.

کد خبر: ۱۳۶۲۲۴
۰۹:۵۰ - ۰۵ شهريور ۱۴۰۱

دیدارنیوز_سرویس‌خوزستان: پیام مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان بمناسبت هفته دولت"عباس صدریان فر" مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان در پیامی به خانواده بزرگ صنعت آب و برق فرارسیدن هفته دولت را تبریک گفت.

تن پیام به شرح زیر می‌باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

هفته نخست شهریور ماه در دل خود یادگاری از خاطره‌ی رادمردانی پارسا و با فضیلت دارد که عمر پربار خود را در راه مبارزه با ظلم و خدمت به مردم و جان خویش را در طبق اخلاص برای پاسداری از آرمان‌های بزرگ میهن اسلامی تقدیم کردند این ایام فرصتی مناسب و ارزشمند است که خادمان دولت مردمی در تجدید پیمان با آرمان‌های والای شهدا و امام راحل (ره)، افق‌های تازه و بدیع از پیشرفت و توسعه را هدف گذاری نمایند و ضمن تبیین دستاورد‌های عظیم انقلاب اسلامی، زمینه‌های رشد، پویایی، عمران، آبادانی، بالندگی و پیشرفت روز افزون ایران عزیز را فراهم آورند. بی‌تردید در سالی که از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی سال ” تولید دانش بنیان اشتغال آفرین” نامگذاری شده است، تمام مسئولان و مدیران باید با تأسی از ویژگی‌های والای اخلاقی و رفتاری شهدای دولت و منش آنان، در راستای سربلندی و عزت ایران اسلامی جامه عمل پوشاندن به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با محوریت شعار امسال، گام بردارند. مجموعه صنعت آب و برق خوزستان در سالی که گذشت با وجود همه تنگنا‌ها و مشکلات، همه توان خود را در راستای تحقق اهداف دولت سیزدهم، صرف نمود تا خدماتی در شان مردم قهرمان پرور خوزستان ارائه دهد.

اجرای طرح میان مدت آبرسانی غدیر و تامین آب با کیفیت برای بخش عمده استان خوزستان با حمایت‌های ویژه رئیس جمهور محترم، خود موید نگاه دولت انقلابی در رفع مشکلات و ارائه خدمات مطلوب به مردم می‌باشد. اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، فرا رسیدن هفته دولت و روز کارمند را به عموم کارمندان شریف در استان شهید پرور خوزستان و همکاران عزیز و زحمتکش خانواده بزرگ صنعت آب وبرق استان تبریک عرض کرده و از درگاه خداوند بزرگ سعادت و سلامت همگان را در راه خدمت گزاری صادقانه خواستارم.

عباس صدریان فر

مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی