تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

علی باقری راهی «وین» می‌شود

پس از چند ماه مذاکره بی‌نتیجه در وین اتریش و بعد از آن دوحه قطر، علی باقری مذاکره‌کننده ارشد ایران دوباره راهی وین خواهد شد تا مذاکرات برجامی ادامه یابد.

کد خبر: ۱۳۴۸۸۰
۱۷:۲۱ - ۱۲ مرداد ۱۴۰۱

علی باقری راهی «وین» می‌شود

دیدارنیوز: سخنگوی وزارت امور خارجه از عزیمت هیأت مذاکره‌کننده ایران به وین جهت ادامه مذاکرات برای رفع تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ایران خبر داد.

«ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امور خارجه در این رابطه گفت: در چارچوب سیاست رفع تحریم‌های ظالمانه علیه ایران، هیأت مذاکره‌کننده جمهوری اسلامی ایران به ریاست علی باقری، مذاکره‌کننده ارشد جمهوری اسلامی ایران تا ساعاتی دیگر عازم وین خواهد شد.

به گفته سخنگوی وزارت امور خارجه، در این دور از گفتگو‌ها که به روال قبل با هماهنگ‌کنندگی اتحادیه اروپا برگزار خواهد شد، در خصوص ایده‌های مطرح‌شده از سوی طرف‌ها از جمله ایده‌های ارائه شده از سوی جمهوری اسلامی ایران که هفته جاری به طرف مقابل ارائه شد، بحث و تبادل نظر صورت خواهد گرفت.

وی با تأکید مجدد بر عزم و اراده جمهوری اسلامی ایران بر دستیابی به یک توافق پایدار که ضامن حقوق و پاسدار منافع ملت ایران باشد، اظهار امیدواری کرد طرف‌های مقابل نیز با اتخاذ تصمیمات لازم و تمرکز جدی بر حل مسائل باقی‌مانده، شرایط را برای پیشبرد موثر گفتگو‌ها فراهم کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی