تیتر امروز

برهوت فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران
گزارش خبرنگار دیدارنیوز از دومین روز نمایشگاه

برهوت فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران

سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در حالی برگزار می‌شود که خبرنگار دیدارنیوز حال و هوای متفاوت این نمایشگاه را روایت کرده؛ پس این گزارش جالب را بخوانید.
تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟
دیدار بررسی می‌کند

تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟

در حالیکه معضل کمبود برخی دارو‌ها برای بیماران خاص در کشور مرتفع نشده؛ خبر تخصیص دارو به داروخانه‌ها به شرط رعایت حجاب چند روزی است موضوع رسانه ها شده و دیدار هم تحلیلی بر این موضوع دارد.

ستاد هماهنگی اقتصادی؛ ساز و کار‌های جدید جلوگیری از رسوب کالا

در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، ساز و کار جدیدی برای جلوگیری از رسوب کالا‌های وارداتی در گمرکات کشور و تسریع در تعیین تکلیف اموال تملیکی تصویب شد.

کد خبر: ۱۳۴۶۶۹
۱۰:۳۵ - ۱۰ مرداد ۱۴۰۱

ستاد هماهنگی اقتصادی؛ ساز و کار‌های جدید جلوگیری از رسوب کالا

دیدارنیوز: اعضای ستاد هماهنگی اقتصادی دولت ساز و کار‌های جدید جلوگیری از رسوب کالا در گمرک و تسریع در تعیین تکلیف اموال تملیکی را تصویب کردند.

در جلسه یکشنبه شب ستاد هماهنگی اقتصادی دولت که به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی برگزار شد، ساز و کار جدیدی برای جلوگیری از رسوب کالا‌های وارداتی در گمرکات کشور و تسریع در تعیین تکلیف اموال تملیکی تصویب و مقرر شد در جلسه آینده هیات وزیران به تصویب برسد.

از جمله این تمهیدات افزایش سرعت عمل از طریق اتصال و به روز رسانی تبادل اطلاعات در مورد کالا‌های وارداتی و اموال تملیکی به صورت زنجیره‌ای و هماهنگ میان دستگاه‌های ذیربط است.

همچنین تسریع در ثبت سفارش و تخصیص ارز برای کالا‌های اولویت‌دار از جمله تصمیمات این جلسه بود و مقرر گردید عملکرد دستگاه‌ها در این زمینه بدون انفصال و به صورت زنجیره‌ای متصل ساماندهی و انضباط لازم را پیدا کند که در این دولت هیچ وقفه‌ای نسبت تعیین تکلیف صورت نگرفته و به صورت جهادی تعیین تکلیف اموال انجام شده است.

در این جلسه همچنین گزارشی از آخرین وضعیت موجودی کالا‌ها در گمرکات کشور و اقداماتی که در دولت فعلی در جهت ساماندهی گمرکات و کاهش رسوب کالا‌ها انجام شده ارائه شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی