تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان؛

شهرک صنعتی بندر ماهشهر بهترین ظرفیت جهت سرمایه گذاری صنایع پایین دستی پتروشیمی

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان در جلسه بررسی مسائل و مشکلات واحد‌های تولیدی، ضمن تأکید بر رعایت اصول و مقررات ایمنی توسط واحدهای تولیدی گفت؛ شهرک صنعتی بندر ماهشهر ظرفیت بسیار مطلوبی برای سرمایه گذاری در حوزه صنایع پایین دستی پتروشیمی می‌باشد.

کد خبر: ۱۳۴۶۲۸
۱۶:۲۵ - ۰۹ مرداد ۱۴۰۱

شهرک صنعتی بندر ماهشهر بهترین ظرفیت جهت سرمایه گذاری صنایع پایین دستی پتروشیمی

دیدارنیوز_خوزستان: به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان، علی مهدی پور تصریح کرد: حصول اطمینان از رعایت اصول و مقررات ایمنی از الزامات  بسیار مهم است که باید توسط واحدهای تولیدی مورد توجه جدی  قرار گیرد.
 
وی بیان داشت: تجربه نشان داده است که هزینه های انجام شده به منظور پیشگیری از خسارات ناشی از حوادث در مقابل هزینه های ناشی از بازسازی درصد بسیار کمی را به خود اختصاص می دهد.
 
مهدی پور گفت: وجود خودرو آتش نشانی و تجهیزات اطفاء حریق برای شهرک صنعتی بندر ماهشهر یک مزیت است که می‌تواند در زمان حادثه تأثیر بسزایی در کاهش خسارت ها برای واحدهای تولیدی داشته باشد.

‌وی تصریح کرد: در شهرک صنعتی ماهشهر برخی شرکت‌ها هستند که با تأمین خوراک آنها می‌توان قدم‌های مثبتی در مسیر ایجاد و توسعه صنایع پایین دستی پتروشیمی برداشت.
 
 مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان افزود: یکی از موارد مهم که باید به آن توجه داشت تشریک مساعی در پرداخت منظم و مستمر حق شارژ است، چرا که  تزریق منابع مالی باعث تسریع در اجرای پروژه های شهرک صنعتی خواهد شد .
 
آقاجری نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و جولکی در مجلس شورای اسلامی در این جلسه گفت: ایجاد صنایع پایین دستی پتروشیمی در شهرک صنعتی ماهشهر به اشتغال و توسعه منطقه کمک شایانی می‌کند .
 
 
در این جلسه بندری فرماندار شهرستان بندر ماهشهر گفت: ضمن تشکر از مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان جهت اهتمام بر رفع مشکلات واحدهای تولیدی و همچنین راه اندازی مجدد خطوط تلفن شهرک صنعتی، بر پرداخت منظم حق شارژ از طرف واحد‌های تولیدی جهت توسعه شهرک صنعتی تأکید کرد. 
 
در راستای پیاده سازی حقوق اداره شهرک ها و نواحی صنعتی شهرک صنعتی بندر ماهشهر به شرکت خدماتی که اعضای آن متشکل از صنعتگران می باشد، تحویل داده شده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی