تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

گام بزرگ شرکت نیروگاهی فولاد توان جنوب در جهت توسعه

بازدید مدیر شعب بانک سپه منطقه خوزستان از شرکت نیروگاهی فولاد توان جنوب  

کد خبر: ۱۳۴۳۹۳
۱۲:۵۵ - ۰۵ مرداد ۱۴۰۱

گام بزرگ شرکت نیروگاهی فولاد توان جنوب در جهت توسعه

 

دیدارنیوز: در راستای حمایت از بخش تولید و ارائه خدمات بانکی به شرکت های صنعتی در استان، دکتر مهرشاد شجاعی مدیر شعب منطقه خوزستان به همراه معاونین منطقه خوزستان آقایان طلاییان، حقیقت و عباسی از شرکت نیروگاهی فولادتوان جنوب بازدید و با  مدیرعامل شرکت نیروگاهی فولاد توان جنوب و اعضای هیات مدیره این شرکت دیدار و گفتگو کردند.

 

مجتبی زنگنه مدیرعامل شرکت نیروگاهی فولاد توان جنوب، ضمن ارائه گزارشی از نوع فعالیت ها و خدمات این شرکت به مشتریان، استراتژی مجموعه فولاد توان را رشد فنی، بالا بردن توان عملیاتی و اجرایی و توسعه خدمات این شرکت با اولویت رضایت مشتریان و ذینفعان عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت نیروگاهی فولاد توان جنوب، خواهان همکاری های دوجانبه و بیش از پیش این شرکت و بانک سپه در مسیر توسعه و پیشرفت هر دو طرف شد.

در ادامه شجاعی مدیر شعب بانک سپه منطقه خوزستان با اشاره به نقش ارزنده شرکت های تابعه فولاد در توسعه اقتصادی و کاهش بیکاری در استان اظهار داشت: توانمندی شرکت های تولیدی و صنعتی نقش کلیدی در رشد و شکوفایی اقتصادی استان دارد. مدیر شعب منطقه خوزستان با ارائه گزارشی از سوابق همکاری بانک سپه با شرکت های فولادی در سطح کشور خاطر نشان کرد: بانک سپه هم راستا با سیاست های کلان کشور آماده ارائه انواع خدمات ارزی و ریالی به بنگاههای تولیدی و اقتصادی همچون شرکت نیروگاهی فولاد توان جنوب می باشد.

در پایان جلسه، پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش و سرمایه ثابت، گشایش اعتبار اسنادی داخلی، دریافت حد اعتباری، پرداخت تسهیلات به کارکنان شرکت و افزایش تعاملات مالی شرکت نزد بانک سپه در دستور کار این قرار گرفت.

گفتنی است ؛ شرکت نیروگاهی فولاد توان جنوب یکی از شرکت های تابعه هلدینگ سرمایه گذاری و توسعه فولاد جنوب است که در زمینه احداث پست های برق، پست های SVC، اجرای سیستم های اتوماسیون صنعتی، پروژه های عمرانی ، صنعتی و تعمیرات تخصصی ترانس های بزرگ و کوچک فعالیت دارد.

 


برچسب ها: خوزستان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی