تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

برگزاری مراسم عید غدیر خم در پتروشیمی اروند

همزمان با فرارسیدن عید غدیر خم و در راستای اهتمام به بزرگداشت عید ولایت و امامت، مراسمی با حضور امام جمعه بندرماهشهر و کارکنان در مجتمع پتروشیمی اروند برگزار شد

کد خبر: ۱۳۳۷۸۲
۱۹:۴۵ - ۲۶ تير ۱۴۰۱

برگزاری مراسم عید غدیر خم در پتروشیمی اروند

 

 دیدارنیوز: در این مراسم که با حضور امام جمعه شهرستان بندر ماهشهر، مدیرعامل ، کارکنان و جمعی از سادات پتروشیمی اروند برگزار شد، حجت‌الاسلام محمدی پور امام جمعه شهرستان بندر ماهشهر ضمن تبریک این عید بزرگ، فلسفه عید غدیر را مساله عدالت دانست و اظهار داشتند: نتیجه غدیر، روز ظهور مسجل می‌شود و لذت عدالت رو مردم در آن روز خواهند چشید.

 

در ادامه‌ی این مراسم که با اجرای تواشیح همراه بود، دکتر کریمی مدیرعامل پتروشیمی اروند با تبریک عید بزرگ امامت و ولایت به کارکنان، با اهدای هدایایی به سادات از مقام آنان تجلیل و تکریم بعمل آورد.

لازم به ذکر است که آذین بندی مجتمع و مسجد، برپایی ایستگاه صلواتی توزیع کیک و آب میوه، برگزاری مسابقه کتبی از آیاتی از قرآن کریم که به موضوع ولایت مربوط می‌شود و طرح ویزیت رایگان در روستاهای شهرستان از دیگر اقدامات پتروشیمی اروند در نکوداشت عید غدیر است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی