تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

یونان کشتی روسی حامل «نفت ایران» را آزاد کرد

یونان نفتکش روسی حامل نفت ایران را پس از دو ماه آزاد کرد. دولت یونان چندی پیش از حرکت یک فروند کشتی تحت پرچم جمهوری اسلامی ایران در سواحل این کشور جلوگیری کرد و بار آن با هماهنگی دولت آمریکا، توقیف شد.

کد خبر: ۱۳۲۵۴۷
۱۷:۲۷ - ۰۵ تير ۱۴۰۱

یونان کشتی روسی حامل «نفت ایران» را آزاد کرد

دیدارنیوز: یونان نفتکش روسی حامل نفت ایران را که دو ماه پیش به درخواست دستگاه قضایی آمریکا توقیف کرده بود آزاد کرد.

خبرگزاری فرانسه به نقل از منبعی در پلیس بنادر یونان از رفع توقیف نفتکش پگاس که بعدا به لانا تغییر نام پیدا کرد خبر داده است. مقامات یونان این کشتی را که حامل ۱۱۵ هزار تن نفت ایران بود روز ۱۹ آوریل (۳۰ فروردین) در نزدیکی جزیره ائوبویا توقیف کردند.

توقیف این نفتکش در چهارچوب تحریم‌های اتحادیه‌های اروپا که به دلیل درگیری روسیه با اوکراین وضع شده است صورت گرفت. محمول نفت این کشتی به درخواست مقامات آمریکا تحویل این کشور داده خواهد شد.

دولت یونان چندی پیش از حرکت یک فروند کشتی تحت پرچم جمهوری اسلامی ایران در سواحل این کشور جلوگیری کرد و بار آن با هماهنگی دولت آمریکا، توقیف شد درحالی که این کشتی به منظور حفظ ایمنی پرسنل و کشتی به سواحل یونان پناه برده بود.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی