تیتر امروز

علی شمس اردکانی؛ اولین سفیر امام و مامور مذاکره با «رمزی کلارک»
قسمت دوم از مجموعه گفت‌وگو‌های تاریخ شفاهی دیدارنیوز

علی شمس اردکانی؛ اولین سفیر امام و مامور مذاکره با «رمزی کلارک»

در دومین قسمت از مجموعه گفت‌وگو‌های تاریخ شفاهی دیدارنیوز با شخصیت‌های تاریخی، علی شمس اردکانی ادامه ماجرای ارتباط خود با امام و رفت آمد چندباره از کویت به نوفل‌لوشاتو و بالعکس را تشریح کرد.
پیکر شهید رئیسی در حرم امام رضا آرام گرفت/ مزار رئیس‌جمهور +ویدیو
مراسم خاکسپاری رئیس‌جمهور و همراهان

پیکر شهید رئیسی در حرم امام رضا آرام گرفت/ مزار رئیس‌جمهور +ویدیو

پس از سانحه تلخ و شوکه‌کننده سقوط بالگرد ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور و حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران که امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی و همراهان در آن حضور داشتند، پیکر...
زنان گریان مراسم تشییع پیکر رییس جمهور
حاشیه‌های مراسم بدرقه پیکر مرحوم ابراهیم رئیسی؛ خیابان‌های فرعی منتهی به دانشگاه تهران

زنان گریان مراسم تشییع پیکر رییس جمهور

گزارش میدانی و حاشیه نویسی متفاوت خبرنگار دیدارنیوز از مراسم تشییع پیکر حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی و دیگر جانباختگان سانحه بالگرد، را بخوانید.
معاون بهزیستی خبر داد

همه مددجویان مشمول دریافت یارانه می‌شوند

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه همه مددجویان مشمول دریافت یارانه می‌شوند، گفت: در صورتی که برای برخی از مددجویان یارانه واریز نشده باشد، می‌توانند اعتراض خود را از طریق سامانه اعلام شده ثبت کنند.

کد خبر: ۱۳۰۱۰۷
۱۲:۰۴ - ۰۱ خرداد ۱۴۰۱

همه مددجویان مشمول دریافت یارانه می‌شوند

دیدارنیوز: معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور با تاکید بر اینکه طبق آزمون وسع همه مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی مشمول دریافت یارانه حمایتی دولت هستند، گفت: در صورتی که مددجویان یارانه حمایتی دریافت نکرده‌اند علاوه بر سامانه اعلام شده، می‌توانند به ادارات بهزیستی شهرستان‌ها یا مراکز مثبت زندگی مراجعه کنند.

سید مرتضی حسینی، درخصوص یارانه حمایتی دولت اظهار کرد: طبق آزمون وسع، همه مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی مشمول دریافت یارانه حمایتی دولت هستند. در صورتی که برای برخی از مددجویان یارانه واریز نشده باشد، می‌توانند اعتراض خود را از طریق سامانه اعلام شده ثبت کنند، چراکه همه مددجویان مشمول دریافت یارانه حمایتی هستند.

وی یادآور شد: همچنین در صورتی که مددجویان یارانه حمایتی دریافت نکرده‌اند، علاوه بر سامانه اعلام شده می‌توانند به ادارات بهزیستی شهرستان‌ها یا مراکز مثبت زندگی مراجعه کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور در پاسخ به سوالی درخصوص واریز یارانه مددجویان مستقر در مراکز نگهداری شبانه‌روزی اینطور توضیح داد: مبلغ یارانه حمایتی طبیعتا به حساب خود مددجویان یا سرپرست آنان بسته به شرایط فرد واریز می‌شود.

حسینی افزود: اگر فرد دارای خانواده باشد، معمولا کارت در اختیار خود فرد یا سرپرست خانواده قرار می‌گیرد و امکانات مددجو را تامین می‌کنند، اما در صورتی که فرد خانواده‌ای نداشته باشد، کارت در اختیار مرکز نگهداری قرار گرفته و مرکز علاوه بر بخشی که بهزیستی به عنوان یارانه برای مددجویان پرداخت می‌کند، آن را برای امورات فرد هزینه می‌کند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی